< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Opis bloga


wwwTekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)</i><BR><br /><br />
</Komentari><br /><br />
<!-- Kraj --> .Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Customize your blog

Customize your blog



Customize your blog

Customize your blog



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts

.............blogovi koje redovito posjecujem..........

iva
ivana i maja
čulić
moja sreća ivana
tea
azra i matea
maris
betty
dora i tea



JA SAM Barbara
ŽIVIM U Dubrovniku
VOLIM prijateljstvo
IMAM PUNO PRIJATELJICA I PRIJATELJA
NAJBOLJE PRIJATELJICE SU MI:
IVANA-najbolja,zakon,jednostavno super.....
ANA-luda moja rodica
IVA-super,sve naj,naj
ARIANA-odlična,uvijek spremna pomoći
MARINA-super....
IVANA Š-super,zabavna
a sada prijatelji
TOMI-lud ko mjesec,smješan
ZONIĆ-super,zakon.....
ČULIĆ-zakon,dobar
NIKŠA-legenda........
volim-sve što vole mladi,ludosti,jednog slatkog dečka,pizzu,coca-colu,rebe....
NE VOLIM-umišljene ljude,ogovaranje,neko povrće i voće.....
SLUŠAM-narodnjake a nekad i strane ko npr. avril,pussycat dolls....
LIJEPE BOJE SU MI -bijela,smeđa,crna,svjetlo plava.....
ŠKOLA- baš je i ne volim prolazim s 4
PREDMETI
NAJDRAŽI-likovni,hrvatski,engleski....
NE BAŠ DRAGI-fizika,povijest,matematika...
U SLOBODNO VRIJEME-
čitam knjige,slušam mp3,plešem.......


ovo sam ja u svom stanu
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-a ovo sam isto ja
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ovo sam ja sa prijateljicom koja je imala pričest
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ovo sam ja s prijateljicom piom kad smo ovu zimu
bili na jahorini
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Myspace

Myspace



Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/iclk?sa=l&ai=BLQQHIkrfRZvREqLEmwPxoeEp9KTpCpiYpMUBwI23AcC4AhADGAMg0NmbBigDMAA4AFC8x931AmDA6duD4AygAeqSjv4DqgEKNzkwMjg4NDAzOLIBDXd3dy5zbGliZS5jb226AQozMzZ4MjgwX2FzyAEB2gEVaHR0cDovL3d3dy5zbGliZS5jb20vqAMB&num=3&adurl=http://www.snapmania.com/affiliate/google-en&client=ca-pub-3455315807276172&nm=13
-volim slušati narodnjake ali i strane avril itd........
MySpace Layouts

MySpace Layouts

Free Image Hosting at www.ImageShack.us-JA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us-JA,RODICA ANTONELA,ROĐAK PIJEROTONI


Free Image Hosting at www.ImageShack.us-JA I ANTONELA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us-JA

utorak, 10.04.2007.

EVO I MENE VRATILA SAM SE

evo mene ljudi vratila sam se.nakon duggog vremena.u mene ima svašta novo.presretna sam zaljubljena i tako.evo kao što znamo praznici još traju.to mi se najviše sviđa.evo u nedjelju je bio uskrs ujutro sam bila u gradu na misi.popodne u babe i taako ostala u nje na većeri.tako u ponedjeljak sam isto bila vanka po cijeli dan tj. ujutro u uvali,popodne u marini.e da imam blog sa najboljom frendicom viki.pa ga posjetite i ostavi koji komentar a blog se zove gruzanke4ever2gether ostavite puno komentara.evo ovaj post ću posvetiti frendici viki.ona vam je skroz luda,ide 6.b razred oš ivan gundulić u gružu.najbolji gružthumbupthumbupživio gruž.jako je druželjubiva,ludo u pozitivnom smislu evo upravo danas sam bila s njom pravile smo blog.bilo nam je super.eto to bi bilo to o njoj.thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup:
evo ona će opet sutra doći u mene da uredimo blog.eto to bi bilo to sada.a sada kreću pozdravi
pozdravljam:vikikiss-ludo moja,starešiničkukiss,anukiss,ivukiss.....zonića,tomija,čulića,nikša.....:
mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah



| Komentari (42) | Printaj | ~Link~ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.