Barba Ive

subota, 21.10.2006.

A evo me opet

Baš sam razmišljao da više ne pišem i onda sam odlućio da ipak da jer ovako i onako ih samo ćitam i niš pametno ne radim..........................da ne serem previše za poćetak:


Primjedba

Imam jednu primjedbu na one drske bakice koje bi dale život da sjednu u bas.
Danas mi idemo iz šk. na bas dole u gradu kraj meka...(kiša lije ja živćan jer mi je punn k..ac jer mi kiša sjebe sve planove koje sam imao ).Nakon nekog kraćeg vremena stigo bas ,ja krenem prema njemu malo bržim korakom da se ne smoćim previše i kad ono(kako su naše ceste vrlo dobro napravljene baš za eu), bas da će stat ali prije nego li stane neš vraga mene smoći po nogama ko(neznam šta tu napisat)....Dobro i ja krenem prema vratima kad vidiš ono opća borba za mijesto u autobusu ja stanem na vrata i da ću uć a kad ono bakica doleti gurneme u lokvu i opet me smoći.headbangheadbangheadbangheadbang
I sad vi meni recite koko to podnjet(nemožete niš reć jer ako neš kažete onda ste vi "bezobrazan mulac " koji ne poštuje starije)...Da znate to me baš ubilo u pojama

To ovako izgleda

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

I nemojte se previše napit (jer bi onda udrili jadne bakice)partypartypartyparty


- 00:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #