Listopad 2010 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O mojoj malenojkosti...

Moj identitet je nepoznat,imam debeli kriminalni dosje,bolje da me neznate...
...ok,idemo sada za pravo
-zovem se Barbara zvana Baraba,Bara,Barica,Bax i razne varijacije na ova imena
-imam 14 godina,rođendan mi je u šestom mjesecu,točnije 17-og.
-idem u glazbenu školu,sviram violinu,evo vam slike najmanje violine na svjetu pa se divite:Image Hosted by ImageShack.us

-volim:moju obitelj,mačka Charliea(čitaj:Čarlija)i općenito mačke, čokoladu, mlijeko, piromaniju:), violinu,spavanje, moj televizor!,moje prijateljice i prijatelje,i općenito dobre ljude,dobru glazbu,filmiće Pirati s Kariba,Intervju s vampirom,Iz pakla,horore,hrvatsku gramatiku(ne šalim se-zabavno je),bolonjez,meso na roštilju,juicy gusti,crni humor,britanski humor,Bogeka...
-ne volim:pauke,TOKIOHOTEL, zle ljude, blamažu(što je učestalo kod menezubo),emo ljude-nije da ih mrzim,al smatram da ono što rade ii njihovo ponašanje(rezuckanje,stalna depresivnost itd.) nema smisla i samo je...forsanje kak bi se reklo

Free Site Counter

hit Counter

Glazba:

ako imam vremena slušam ove bendove
Apocalypticu
Therion
Coldplay
Prodigy
Black Rabel Motorcycle Club
Queen,
i nemrem se sjetit al ima ih još..
i svašta,eh da volim klasiku
&
hitove 70ih i 80ih

i odličan mi je pjevač parodija
Wierd Al Yankovich

-nisam neki fanatik rocka,metala ili tak neš,ma pjevam vam ja iz zezancije i na britni spirspjeva(p.s.baš mi je žao lude ženske),bolje podnosim hip hop nego neki loši rock(tokiohotel & company)

a evo i ANKETE:





yes

Linkači

i moj i katrinin blog s dizajnovima:
kafebardesign





ljudovi koje ja posječujem:

katrina
tamy
antith
đubre
joja
Mardil
naš ofišl 8.c blog
Anchy
gavunka
kiara
maja exexex osmačica
starfucker
misssd


evo jedne zanimljive igrice koju morate vidjeti!

ej ovo nemoj kliknuti!

žnj....

CURRENT MOON
lunar phases


:)
Image Hosted by ImageShack.us
sajns fikšn uživo!
Image Hosted by ImageShack.us

živa istina:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 30.12.2007.

meri krismas evrivan!!!

evo mene ljudi moji
u proteklih tjedan sam baš radila puno ničega
raditi ništa je zdravo
meni to nitko ne mora dokazati,ja to ZNAM
da,da
hodam u pidžami na ovčice i žio mi se fučka hoću li se obući ili ne
danas je izuzetak jer su nam došli posvetit kuću
trebala bi osnovati cijeli klub ljenivaca!daaaa
bilo bi nas po cijelom svijetu!!
bili bismo nezaustavljivi!!!!buahahahhahhah
al mi se neda....zijev
hihihihihi

evo ja sam jako dobre volje,kad ja nisam dobre volje?
možda zato što sam jučer gledala prvi dio gospodara prstenova po treći put
danas u osam ću gledat drugi dio po drugi put
a sutra ću gledati treći dio po prvi put!!
to vam se zove obrnuta proporcionalnost!!!

išla sam prekjučer na podjelu knjižica
da,ja Barbara khm,khm sam se prvi put nakod dvije godine(u sedmom i šestom sam zaboravila) sjetila doći na podjelu knjižica!!!!
ah,,,joj...šmrc,šmrc...emocije,znate
hihihihi
ma samo se nešt smijuljim
pubertet,pubertet
i da,prošla sam s 5.0
oooo da
saga o mojem štreberstvu se nastavlja!!
zadnji dio pročitajte na kraju ove školske godine!
da...naime,radi se o tome da sam ja na svakom,svakom polugodištu
i na kraju godine imala sve petice
i u glazbenoj
ahaaaa...i sada sam mislila,tj.pomirila sam se s time da neću imat iz hrvatskog pet no,dobili smo još 3 neočekivane ocjene iz kaj ja znam čega
i dala mi pet.khm,khm,JEEEEEEEEEEEEEEEEEE
i kao što rekoh saga se nastavljaaaa
a na kraju godine ak prođe s pet
mama mi je rekla da će mi kupiti.....NIŠTA mi nije rekla
HAHAHAHAHAHHHAAAHHAHAHAHAHA
HAHHAHHAHAAH
a ljudi ja se ispričavam ali meni je ovo stvarno smješno
ma ja se malo šalim,eto te petice su radi mog osobnog zadovoljstva
ne morate shvatiti taj fenomen,idemo dalje....

eh da sretan Božić!!!
jao,čak sam i ja dobila nešto,a ja sam očekivala ništa kao i prošle godine
prešle sam jgodine a bila djed mraz sam sa par stotinjaka kila manje od našeg pretilog djedice
hm....kladim se da prije svakog Božića pojede kojeg vilenjaka ili neko dijete
no dobro...
ali nadam se da pojede vilenjaka s oznakom light,da mu nebi puko trbuh od silnih kalorija;)
ali svi znamo da je light tržišna varka,samo još nadodanih E-ova
kupila sam mamici,a i djedu,a i mani i sestri(moramo i mi probati:D)
rakiju od meda
moji su ipak slavonci,pa moram kupit neš u duhu Slavonije
šteta što nisam kupila veće pakovanje
samo,nemojte me krivo shvatiti,moja mama nije pijanica,dobro možda djed je nešto nalik na pijanca,al ko njega šiša
sestri sam kupila punu vrećicu gumenih bombona i narukvicu
i sve bi bilo dobro da nije moja prija sve zasrala i rekla mojoj sestri:i jel ti barbara pokazala poklon??
-a sve je naravno bilo iznenađenje koje sam čuvala s miljom laži s kojima sam hinila da nisam niš kupilalaze
da bi bilo sve još gore,sestra je rekla:a šta kupila si mi vreću gumenih bombona??
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAmad
znači još je i dar pogodila!
htjela sam moju dragu priju zadavit
a ona se samo ispričavala i ispričavala....
inače,kupila sam te darove na Božićnom velesajmu,kupila bi ja i puno više da je tamo bilo nečeg dobrog,iz godine u godinu samo veće trulje,jedino što je dobro je onaj lunić,s onim svim vlakićima unutra
išli smo u kuću strave u kojoj smo se dobro NASMIJALI,bar ja
išla sam s još četvoro ljudi iz mog razreda
s četiri cure,ustvari,dobro,jedno od njih je plavuša nalik na dečka(Denis)al dobro on se ne broji-ubit će me ako ovo pročita,hehehehe
da...
i tako a uglavnom,nisam mogla izdržat pa sam prije ponoći dala sestri dar
i bila je oduševljena
mada kad je pogodila i rekla da nisu gumeni bomboni ja sam sva pokisla rekla još jednu laž:ma da,pa ne bi ti to valjda kupila da si pokvariš želudac!
i par sati kasnije sam joj dala te bombone
pa,nadam se da su mo onda te laži oproštenelaze
kmeeeeeeeeee
išla sam s tom istom prijom(Tamarom) na polnoćku i morale smo svorat
fala Bogu zboraša je bilo 60-ak tak da se nismo ništ čule
čak mogu reći da mi je bilo zabavno
i tako...prošo Božić a sutra je Nova dvije iljade i ne-brojim-koja godina
dobro,ipak brojim-9
hehehehe
slavim kod sebe s Tamarom
pa ipak će bit gospodar prstenova 3. dio!
a ja sam ta koja ima tako zvani Big screen(moj tv)eek
volim ja tu napravicu
čak moram priznat da ga volim gledat i često ga upalim u 7 sati ujutro prije neo odem u školu
uz njega mi je moja jutarnja krafna još slađa
mmmmmmm.....
moram priznat da je ova 2007 godina stvarno obilježena s dosta smrti u mojoj blizini
stvarno je dosta ljudi umrlo
ali hvala Bogu ne toliko meni bliskih
jer da je....huhhh
pa nadajmo se da će sljedeća biti puno bolja
i ljepša
i uspješnija
i puuno,puno toga
sretna vam Nova,ljudi, do skorog viđenja!!!!mahparty
Image Hosted by ImageShack.us

- 15:45 - Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.