Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Banneri za TEbE !Narawno možeš ih i naručiwati!
al' ja neznam radit animirane, naučila bih da imam photoShop al'nemem pa ak neko zna....nek me plizz nauči
bila bih mu toliko zahwalna da bih mu ostawila 100......komacha.......
NaRUHujTe.......SamO.......NaRuChUjTe.......O.k '????

*****Swi MoJI LinKiChI*****

*****moj prawi blogich****
*****moj blogich s awatrima****

....PrAwilA....

ja wam nisam neka koja che was prijawit adimistartoru(waljda sam dobro napisala) ali ipak bih was zamolila da ne kradete moje
bannere.....iako su toliko loši da nisu wrijedni krađe : to zaključujem jer nema ni komentarchek ni ono "ciao" samo to a kad bi naručili banner.....joj onda bih bila tako HAPPY!!!!! ali nista....od toga....a sad drustwo ajmo na prawila.....
1.NaRuChUjtE!!!!!
2. KoMajtE!!!!!!
3.Ne KrDaDiTE€
4.NaKOn Sto UzmEte Bann€r OsTaWiTE kom€NtAr tip@:::: "uzela sam twoj baner, onaj :posjeti moj šareni swijet"
kužite????
5.PosTuJtE mOJa pRaWilA......sretan

[nedjelja][07.10.2007.]

***j€DnA AnKeTiCa***

samo da widim kakwe bannere radim:

Get your own Poll!


narawno komajte swoja mishljena.......



[ 6 KomentarA ][PrinT ][# ]


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.