kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

banneri i avatari.................





VAZNO

-SVAKO MOZE NARUCITI NAJVISE 3 BANERA ILI AVATARA
-JA IMAM POSEBNI NACIN IZRADE PA AK VAM SE NE SVIDA KAJ BI VAM JA
-ANIMACIJE CU MOZDA SLOZITI KADA SE JOS USAVRSIM
-OBAVEZNO OSTAVITE ADRESU OD SVOG BLOGA U KOMENTARIMA
-SVE POGRDE PRIJAVLJUJEM
-AKO HOCETE DA SE KOD KOPIRA KOD VAS MORATE IMATI BTEXTBOX
-AKO NEKO MJENJA BANER ILI BRISE MOJ LINK PRIJAVLJUJEM
-UPUTE ZA TEXTBOX SU PRED KRAJ BOXA

Linkovi

MOJ OBICAN BLOG


Image Hosted by mackovicka



Image made by mackovicka



Image made by mackovicka


EVO OVO SU VAM MOJI BANERI OVAJ PRVI JE NARUCEN A OVE DRUGE SAN SAMA RADILA

TEXTBOX



OVAKO KAKO STAVITI TEXTBOX JEDNOSTAVNIJE NE MOZE.......KOPIRATE OVAJ KOD BEZ TOCKA <.TEXTAERA. .COLS.="35".>. ZALJEPIS ZALJEPIS KOD KOJI HOCES I NA KRAJU DODAS OVO ALI BEZ TOCKICA <./.TEXTAERA. >.

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 13.08.2007.

ja na moru....


ljudi ja sam vam na moru tak da mi je tu super tih nekolko dana vam necu raditi banere i avatare ali kad se vratim sve cu narudbe napraviti heh tak da vi samo narucujte ajd idem ja pusakiss

- 09:19 - Komentari (26) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.