< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja....

ZOVEM SE LEONA PREZIME ZNAJU ONI KOJI ME POZNAJU.IDEM NA 1.OŠ VARAŽDIN IMAM 14 GOD U 9.mjesecu......wavewavewavewavewave
ako nekog zanima moj icq je 461-805-332


Myspace Countdown Clocks at WishAFriend.com
Customize your blog codes



www.Bigoo.ws




www.Bigoo.ws




www.Bigoo.ws




www.Bigoo.ws




www.Bigoo.ws



Free Hit Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
leonchynut
žižanut
barbinut
orny-jedna mala s 2.ošnut
emelinenut
simpa & ornynut
alma.....moja mama..... nut
blog sa super dizajnovimayes
stella s 4.
stazica.......jedna....... iz mog razreda.......nasrecu.... nutnut
stazica.........moja teta....kiss
mirna.......moja sestra ..........jedna od njih.........wavewave
ella....moja draga sestra s 2oš....... nut
dora ........neznam kaj mi je ona.........ali.....zujozujo
dunja....moja tetanut
tina.....valjda moja sestra.....luda....
martina........suksa......jedana od mojih sestra......najboljih...... kiss
dina i dona......sestre iz be razreda....
sanela....štreba s pete.....bivša......sad bu štreba iz srednje....
cveta.........sestra iz beee razreda.....

nešto čudno.....valjda???????









lara


malo ljepote




fetusi......eekeekeeknutnut




...

još malo slova mog imena:cerekcerekwavewavewavewave

Letters Gif Images


MySpace hosted images


Blog images codes

free image hosting hosted images

Letters Gif Images


Kitti.......
MySpace Layouts images

MySpace Layouts


Fuschia & Teal Glitter Reading Hello Kitty Glitters

Fuschia & Teal Glitter Reading Hello Kitty Glitters


Rainbow Glitter Hello Kitty Lucky Day Glitters

Rainbow Glitter Hello Kitty Lucky Day Glitters


Magic Socerer Red Glitter Hello Kitty Glitters

Magic Socerer Red Glitter Hello Kitty Glitters


free image hosting hosted images

free image hosting


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters


MySpace Graphics codes

MySpace Graphics


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters


MySpace images

MySpace


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters

MySpace Graphics codes

MySpace Graphics


free image hosting images

free image hosting


free image hosting images

free image hosting


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters













četvrtak, 03.05.2007.

četvrtak...

već je četvrtak sutra petak.........dani brzo idu....headbangheadbangheadbangheadbangi danas kada odoh u knjižnicu usput svratih malo do druge tuka i ovi tukci z njezinog razreda imali su tjelesni pa smo ela sahara (taj je nadimak zmislila tuka makar ju ja zovem saro ili patriče?????.......to je zmislila stela) bila je još mimija i ja smijale smo se "tukcima" odnosi se na muški dio raz. kak tam skačeju po pjesku a patrik si je donesel kanticu i lopatice pa se igral..........nutnutnutnutnutludludludludludludludludludludludludludludludludludludludon je mutavac.........cure su igrale košarku ako se to kaj su igrale može tak nazvati.................no prije svega toga bežali su krug oko knjižnice i školeludludludlud ornela je bila treća pa se spustila na zadnje mjesto jer.......................ma kaj ja znam odjemput je stala........yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesma pitajte nju kaj se dogodilo no ubiti ja nisam kriva....bangbangbangyesyesyesyesnonononononononone ne nisamnononononononononononononononononono......ok dosta za danas pozzzzzzzzzzzzzzzz svima koji me znaju ljudi fakat mi se neda pisati.........pozzzzzzzzzz i pusa do pisanjakisskisskisskisskisskisswavewavewavewavewavewavewavewavecerek:cerek:cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekkisskisskisskisskisskisskisskisswavewavewavewavewavewavewave

|Komentiraj 10| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.