živjeli!!!

09.03.2006., četvrtak

zanimljiv tjedan u školi

evo napokon nađoh tolko atoma snage da nešt novo napišem. u zadnje vrijeme mi se uopće više tolko ne piše post,nejde mi se na blog.al dolazim još uvijek,zbog komentara i zbog kometarisanja. lol
ovaj tjedan je u školi bio zanimljiv za mene. dva puta su me izbacili sa sata, a danas sam dobila i prijetnju da ću bit izbačena. baš me zanima kaj će bit sutra. jel će severici i meni raska dat neopravdane bez da nas pita šta je bilo ili će čekat ponedjeljak?!?! pitanje je sad.
ok, u ponejeljak nije čudo kaj me izbacio.Vorihica je pričala a ja samo slušala,pa je mene izbacio. kod Letvanića je normalno kad si izbačen. al najprije me pitao i dao mi jedan bez pol beda. danas kad sam ušla u razred budući da sam išla popit vode ( tj. išla pogledat nekog likiča na hodniku,ok je mali,nemogu reć da je loš) ja sam curama pokazala da je likčina ok i sever me nešt pitala te se robi zderao i izbacio nas sa sata. zapisao nas je al nije dao neopravdane. severica nesmije imat ni jedan više neopravadni jer inače leti iz škole.dogovorile smo se da ću ja reć da sam kriva. meni jedan neopravdani nebi značio niš,al sever bi puno. pregovara se da dal će ić na maturalac il ne,i sad još ovo s mr. Matisha ilitiga mr. Brojke! ma debil. kraj dana u školi mi je "zasladila" ova iz tehnologije pitajući me di sam ja!?koje mutavo pitanje! šta da joj odgovorima nego-tu sam! ja sam samo sjedila okrenuta malo prema klupi iza i pričala s njima.i tak je prošo moj dan u školi. još sam 4.sat molila Boga da me ne pita!
ovaj tjedan je u školi baš bezveze. niš nisam učila,živim za odmore kad ćemo kartat. e da,sad više nema mojih karti jer je Vorihici profa iz knjigovodstva uzela karte,tj. ona joj je na stol donjela samo 5 karata jer ova nije vidla koliko ih ima na stolu. sad idem spavat budući da imam ujutro školu i dižem se u 15 do 7. do tada,
pozdraf od mene d;-)

- 14:15 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nešto o meni

Linkovi

blogiči