body °°....the end of one more chapter....°° - hm...banana blog? - Blog.hr body

utorak, 24.06.2008.

°°....the end of one more chapter....°°

hm kako da zapocenm.........pa....... GGGGOOOTTTOOOOOVVVAAA JJEE SSSSKKKKOOOOLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!! ajme kako orginalan pocetak....bravo ja :D.....ugl.........prosla sam s 4....a mogla sam ja i bolje al jbg nije mi se dalo :P.......moram rec da je moja larisa pala razred :((((((((((((((((( tako mi je zao.......stari ju je odveo na more i bit ce cijelo ljeto......uzasno mi fali....nema me sad tko zivcirat........al ja nju puno puno vojim i necu je zaboravit.....heh...:D...onda su tu tina, lea i maja....moje the best......ludace moje...ja fkt neznam kaj bi bez njih.......al maj!ca mi je na moru....i vraca se 15.08....smuc.....al ajd prezivjet cu.......onda su tu moje curke iz razreda koje sve puno vojim........neda mi se sad nabrajat XD......pa su tu moji frendovi mario, đuro i dubi....genijalci moji hehe......pa je tu i valy....o kako ja tu curu volim.......rekla sam da cu pisat o njoj.....i evo jedna recenica je dovoljna....hehe......ma salim se...nju nemogu opisat u jednoj rečenici.....mislim mogu al bit ce fkt preduga......onda isabella i petra....ljubavi moje....no one su zavrsile 8. raz....smuuuc.......al dobro imamo jos cijelo ljeto za druzenje.....XD.......pa je tu ž@ky i petra.....prekuuul cure.........pa je tu kiki.....macan moj XD.....ja tog decka puno puno vojim.....:DDDDD.....tu su jos tropy, matija, nadal, igor.....ima ih dosta mojih frendova koje nisam nabrojila......i da moja žežica....kissach njoj, i marina, ivana, gloria i đemper XD....pozz njima......i to je to....sve moje frendove UZASNO PUNO VOLIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17:00 - Komentiraj ( 18 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ukratko pisat cu sve i svasta...jer kako svi imaju blog moram i ja....

slike



frendovi

imam puno frendova koje sve volim i pozdravljam pusa.....sad cu navest neke
7.a
mario
nina
anja
larisa
valentina
7.b
ćofi
toni
igor
andrijana
7.c
tina
ana
lea
dubi
pasko
7.d(moj razred)
antonija
ja
sebo
đuro
nadal
kika
tona
ines
sara
iva n.
maja
franjo
petra
david
marko
patrik
matija
martina
iva t.
luka(troky)
stjepan(pipo)
antonija z-zaga(smraaad-ona mi nije frendica)
žuna

o meni...

zovem se jana
rođena sam 07.11.1994
zivim u dubravi
srednje visine,smeđe oči, boju kose bolje da ne spominjem
idem u OŠ dr ante starčevića
volim sve frendove
slusam cajke,hip-hop, r-n-b i te neke pjesmice...
volim mjuzu i ples(bavim se njime i pozdravljam cure s plesa :D)
i da.....to je valjda to

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee