body ****....sometimes you just give up....but there always some people who will always give you the hope and support....**** - hm...banana blog? - Blog.hr body

srijeda, 11.06.2008.

****....sometimes you just give up....but there always some people who will always give you the hope and support....****

eeeeej.......
neznam kako da zapcnem ovaj post.....nisam pretjerano dobre volje......jnonoednostavno sve me je**....najvise skola....ocjene....mislim nije meni stalo do ocjena nego mojim starcima......ubit ce ju me.....al moji frendovi su me oraspolozili....moja pepica, majica, tinica i moja trokica XDD....ma svi moji predivni frendovi....neznam sta bi bez njih....fkt nemogu nijedan dan bit u bedu jer me oni uvijek nasmijavaju.....ma super su...i jako ih voooooojim...kisskisskisswavewavewave
veliki pozzz svima.....wavewavewave

23:08 - Komentiraj ( 6 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ukratko pisat cu sve i svasta...jer kako svi imaju blog moram i ja....

slike



frendovi

imam puno frendova koje sve volim i pozdravljam pusa.....sad cu navest neke
7.a
mario
nina
anja
larisa
valentina
7.b
ćofi
toni
igor
andrijana
7.c
tina
ana
lea
dubi
pasko
7.d(moj razred)
antonija
ja
sebo
đuro
nadal
kika
tona
ines
sara
iva n.
maja
franjo
petra
david
marko
patrik
matija
martina
iva t.
luka(troky)
stjepan(pipo)
antonija z-zaga(smraaad-ona mi nije frendica)
žuna

o meni...

zovem se jana
rođena sam 07.11.1994
zivim u dubravi
srednje visine,smeđe oči, boju kose bolje da ne spominjem
idem u OŠ dr ante starčevića
volim sve frendove
slusam cajke,hip-hop, r-n-b i te neke pjesmice...
volim mjuzu i ples(bavim se njime i pozdravljam cure s plesa :D)
i da.....to je valjda to

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee