body pozzz s balkona - hm...banana blog? - Blog.hr body

nedjelja, 11.05.2008.

pozzz s balkona

zzzzpo ljudovi
znam da ste dugo cekali novi post al sta je tu je...ugl da ja sad ne pricam tu neke gluposti nego da napism post
ugl bila sam iza skole dns i bilo mi je super.....zajebancija....ludilo......nemogu vam opisat, sam cu vam rec da sam se nasmijala ko nikad.....ovim putem pozdravljam sve ljude koji su bili iza skole....inace ja vam pisem post s balkona jer sam na balkonu s laptopom.....fora jelda?......pa da vam kazem iskreno bas mi je lijepo......jedino mi moja tinica i majica fale jer bez njih se osjecam glupo(inace njih dvije su ona khm da, al kad sam u njihovom drustvu osjecam se manje glupo hehe)
cujemo s ljudovi
zzzzpo

21:58 - Komentiraj ( 18 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ukratko pisat cu sve i svasta...jer kako svi imaju blog moram i ja....

slike



frendovi

imam puno frendova koje sve volim i pozdravljam pusa.....sad cu navest neke
7.a
mario
nina
anja
larisa
valentina
7.b
ćofi
toni
igor
andrijana
7.c
tina
ana
lea
dubi
pasko
7.d(moj razred)
antonija
ja
sebo
đuro
nadal
kika
tona
ines
sara
iva n.
maja
franjo
petra
david
marko
patrik
matija
martina
iva t.
luka(troky)
stjepan(pipo)
antonija z-zaga(smraaad-ona mi nije frendica)
žuna

o meni...

zovem se jana
rođena sam 07.11.1994
zivim u dubravi
srednje visine,smeđe oči, boju kose bolje da ne spominjem
idem u OŠ dr ante starčevića
volim sve frendove
slusam cajke,hip-hop, r-n-b i te neke pjesmice...
volim mjuzu i ples(bavim se njime i pozdravljam cure s plesa :D)
i da.....to je valjda to

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee