srijeda, 22.11.2006.

ŠTRAJK!!!!!!

Ou yea!Mi sutra i u petak nemamo školu.Yes!!!
Bit ćemo u Zvuku umjesto u školi.
Evo upravo od tam dolazim.Bili su Hana cerekcerekcerek,Puljkacerekcerek,Pepscerek,Lucia,Sonja,Irma,Ban,Astrid,Dodo,Nika i Nela.
Pili smo...partyparty...Čaj.smijehsmijeh
Sjedilo nas je 11 za stolom od 4 osobe.I ljudi kažu da mi nismo skrenuli.ludlud
Uglavnom rolleyes.....Mislim da ću si ić kupit Milka Waffelini njaminjami
Ajme!50 lipa na podu!greedyČek da si to dignem.
*tump*Ups...srušila sam stolac...rofl
E osjećam se tak drveno deaddeaddead
Kad dođem s treninga idem se istuširat i onda s Beom van i u KRPE!!!!!!
Dobila sam 4 iz radne iz kemije.Shit....
I da,dobila sam 1 iz kemije.7/18 bodova.madmad
Al bolja sam od Peps.Ona je imala 5/18 bodova!roflroflrofl
Joj,sram nas bilo...namcornamcorMoramo uciti.hahahaha!!Kaj oni misle tko smo mi!Hahahaha

Uglavnom,profesor zove.Moram ići.
Ajd bok mahwavemahwave

- 17:07 - kOmENtaRi (7) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.