ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Ovaj blog je nastao totalno bezveze..yeswinkyes..jedne večeri dok me glava bolila za popizdit...zato ako vam se čita čitajte ako ne budite ĐIĐI.....ILI fufljajte si jaja...smokinsmokinsmokin Inače ja sam jedna smotana (bambusom zaluđena) Opatijka....party..ako me neznate onda ste 100% ĐIĐI.... idem u Ekonomsku školu i mrzimmmmmmmmm je iz dna duše....volim malo popit....ali samo malo..nije da sam alkoholičarka da se razumijemo...
VOLIM:cerekkiss WAĐOTA, bambus,party prirodu, cajke, thompsona, frendice i frendove, (poneki put i bratarofl), staru, starog, neplanirane izlaske, crtat, slatke male zečiće,deadbangdead istragu (he he), večernju školu, glupiranje, rolleyespogotovo zajebavanje 24 sata na dan, sprdanje smijehljudi, naughtypričanje na mob, msn, aute, motoreeeee, šminku,smijeh more, ljeto......mislim mogla bi ja ovako do sutra...smijeh....wink......eek.......rolleyes...

NE VOLIM: školu,lud zimu, profače, jnamcornamcornamcorebene strukovne predmete koje štrebam iz dana u dan,headbang purgere (ima iznimaka), MAČKEEEEEEEE, kišu, prehladu, guzvu u 32 (ujutro u 7.00), glupačice iz škole...necu ih imenovat jer bi odmah imala 30000000 komentara, učit, kad mi se komp zablokira.headbang....kad nema nikog za zajebavanje, ludkad se svađam......i tako...bang...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Za Tvoje Snene Oci
by Colonia
album:
Colonia mix the beat back

Benvenutti alla festa del suolo
voliamo tutti insieme vers il cielo infinito,
questa sera per voi COLONIA!
E arriva, e arriva e arriva da lontano
questa sensazione piano, piano
E sale, e sale e non fa male
questa musica infernale,
questa musica glaciale
Vi fara volare, vi fara sognare
il loro ritmo pazzo,
vi fara gridare
Adesso sono qui, lasciantevi andare
arrivano da Croazia:
si chiamano COLONIA

Are you ready???

Ponovo ti govorim da volim te
Po ko zna koji put ja ti priznajem
Da svaki ovaj tren sa tobom radost je
I hvala Bogu sto mogu biti kraj tebe

Nije me sram jer to osjecam
I da si zadnji, ja to dobro znam
Nakon svih ovih godina
Trazenja, nadanja

Za tvoje snene oci
Ja dala bih sve
Za svaki dodir tvoj
Ja se predajem
Za svaku rijec sa tvojih usana
Zivjecu milijun godina
Za tvoje snene oci
Bisere
Stavljam svoje srce u dlanove
I ovaj zivot tebi darujem
Neka bude zauvijek

Udisem te kao ljetnje mirise
Jutrom kad me tvoji sapati probude
Tiho kao najljepsa melodija
Moje ime na tvojim mekim usnama

Nije me sram jer to osjecam
I da si zadnji, ja to dobro znam
Nakon svih ovih godina
Trazenja, nadanja

Za tvoje snene oci
Ja dala bih sve
Za svaki dodir tvoj
Ja se predajem
Za svaku rijec sa tvojih usana
Zivjecu milijun godina
Za tvoje snene oci
Bisere
Stavljam svoje srce u dlanove
I ovaj zivot tebi darujem
Neka bude zauvijek
....

Za Tvoje Snene Oci
Colonia mix the beat back

Benvenutti alla festa del suolo
voliamo tutti insieme vers il cielo infinito,
questa sera per voi COLONIA!
E arriva, e arriva e arriva da lontano
questa sensazione piano, piano
E sale, e sale e non fa male
questa musica infernale,
questa musica glaciale
Vi fara volare, vi fara sognare
il loro ritmo pazzo,
vi fara gridare
Adesso sono qui, lasciantevi andare
arrivano da Croazia:
si chiamano COLONIA

Are you ready???

Ponovo ti govorim da volim te
Po ko zna koji put ja ti priznajem
Da svaki ovaj tren sa tobom radost je
I hvala Bogu sto mogu biti kraj tebe

Nije me sram jer to osjecam
I da si zadnji, ja to dobro znam
Nakon svih ovih godina
Trazenja, nadanja

Za tvoje snene oci
Ja dala bih sve
Za svaki dodir tvoj
Ja se predajem
Za svaku rijec sa tvojih usana
Zivjecu milijun godina
Za tvoje snene oci
Bisere
Stavljam svoje srce u dlanove
I ovaj zivot tebi daruijem
Neka bude zauvijek

Udisem te kao ljetnje mirise
Jutrom kad me tvoji sapati probude
Tiho kao najljepsa melodija
Moje ime na tvojim mekim usnama

Nije me sram jer to osjecam
I da si zadnji, ja to dobro znam
Nakon svih ovih godina
Trazenja, nadanja

Za tvoje snene oci

....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 13.03.2007.

Th3 WoRlD iS mInE

E ja sam neš žestoko zabrijala za ovu pjesmu...mislim ono strava je....ah da ča ćeš....trenutno nemam bas vremena jer moram begat..smijehsmijeh.ali moram ovo napisat:Image Hosted by ImageShack.us


DAVID GUETTA...THE WORLD IS MINE.....

I believe in the wondersmijeh
I believe this new life to gainsmijeh
Like a God that I'm undersmijeh
There's a drugs running through my veignssmijeh

I believe in the wondersmijeh
I believe I can touch the flamesmijeh
There's a spell that I'm undersmijeh
Got to fly, I don't feel no shamesmijeh

The world is minezujo
The world is minezujo
The world is minezujo

I've lost my fear to war and peacesmijeh
I don't mind that (the world is mine)smijeh
You took the price and realizesmijeh
That to your eyes (the world is mine)smijeh

Take a look what you've startedsmijeh
In the world flashing from your eyessmijeh
And you know that you've got itsmijeh
From the thunder you feel insidesmijeh

I believe in the feelingsmijeh
All the pain that you left to diesmijeh
Believe in believingsmijeh
In the life that you give to try

The world is minezujo
The world is minezujo
The world is minezujo

I've lost my fear to what appearssmijeh
I do my best(the world is mine)smijeh
You seem suprised and realizesmijeh
That to your eyes (the world is mine)smijeh

The world is minezujo
I've lost my fear to what appearssmijeh
I do my best(the world is mine)smijeh
You seem suprised and realizesmijeh
That to your eyes (the world is mine)smijeh

I've lost my fear to what appearssmijeh
I do my best (the world is mine)smijeh
You seem suprised and realizesmijeh
That to your eyes (the world is mine).....
kiss



posto nemam vise vremena begam...ajde ljudi budite mi dobro..obecavam posjetit cu blogove i svakome cu pustit 10 komentara...jednog lijepog dana..zar ne....i jedan pozdrav državi.....Image Hosted by ImageShack.us
mahmahmahwavewavewavethumbupthumbupthumbup

E DAJTE ME NAUČITE KAKO DA STAVIM VIDEO..AE....SEE YA..BY LINBICH....(nije mi bila namjera da napisem lidnich)smijehkisscerekwavemah



komentari (31) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s