Žene niste bile dobre....

četvrtak, 03.01.2008.

Nova godina!!

Ovako pocet cemo od pocetka...krenulo se 29,12...(poslje onoga koncerta HP...strasno))mala skupinica od 6 ljudi se odlucila krenuti prva..jer nismo mogli stati svi u onaj 3vratni afto...(lagano u aftu je bio ukoć...zaboravio sam se Sari zahvaliti na tome)i nakon poduze voznje stizemo napokon na nase odrediste,malko pospremimo i krece laksa verzija feste...(RIP baba)za jedno 3 sata dolazi ostatak ekipe i festa moze pocet...prvi dan nis posebno OSIM sta je marijan eksirao malko crnog vina(ne brini mare dobro za probavu)kupimo se svi na spavanac..a kad tamo od borbe za komad MOGA popluna do
raznih mirisa ispaljenih iz razlicitih osoba...cry
Kiks tog dana Marijan i njegova probava(ko sta rekoh pio je vino)pa se sjurio brze bolje po stepkama i sve razbudio...ali to i nije kiks!!

A sada dan 2.mozete reci sta hocete ali meni je taj dan najjaci bio..budimo se oko 7 opa..
krece lagano zagrijavanje uz pivce i rostilj..a onda dogadaj dana netko se sjetio(stvarno neznam tko)
poker u cugu...ufff to je bilo strasno tu se pilo na litre litre..opet cu rec litre..nut
dalje cu napisati o tom danu da je meni zavrsilo svako sjecanje u 7sati(19)pa neznam sta da pisem...

3 dan sve u svemu mamurluk zesci..ma zajebi nemogu vise pisat...

Sretna nova svima...

RIĆ napiši nešto ti dodaj sta se sjecas...
mah


eee moj Pepo ti ko da si bio na pikniku,a ne na NOVOJ GODINI!!!!
....pa dobro neznam ni ja baš opisat kako je to sve bilo al....
1.DAN- neznam ne sjećam se baš previše..al kad smo svi stigli u Villa "SARU" lagano smo počeli pit pive (kao zagrijavanje za vino)hmm....al kad su nam dopizdile pivčine znali smo šta slijedi....VINO,BAMBUS,GEMIŠT...neznam...BEVANDA....i još toga....brdo.
..krenuo je lagani Poker gdje je gosp.J.C. odnio neke prihode potrebne za život,al sve je to dio igre..bilo je tu i TELETINA,GOVEDINA!!!..dakle sve u svemu 1.dan smo se ubili...
2.DAN- neznam ne sječam se...

3.DAN- e..tog se sječam kroz maglu...lagano smo se probudili oko 12.... 13....14:32......U 8 UJUTRO! jer nas napuštaju dva stanara..nije zato što su nominirani nego jer imaju neke obaveze u Rijeci.
u oko neznam...oko...oko sokolovo vračaju se oko...16 sati sa dvije nove stanarke koje su nažalost napustile BB kuću sljedeći dan..
mi smo pili...i pili naravno dok ne...UMR!!
ja sam na nesreću za 45 min postao žena jer sam se u 22:17 pokupio u sobu spavat....
HHAHAA nije to ništa Rić se vrača oko....23 sata vrača u špicu i nastavlja PIT...
i tako je prošla Nova 2008 godina ukratko al ja mislim da sam bar 12 % događaja napisao...
ako vam nije dovoljno odite u ŠAŠ...na blog od Cicota!!!pozdrav i SVE NAJBOLJE :-)

- 12:05 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

100 ljudi,100 čudi