<body> HeLLo...EtO iMa Od SwEgA pO MaLo...ChItAjTe AnD kOmAjTe...=) - --no name-- - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zabavan,sprckan.lud.funny blog
o svima i svemu...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

a neznam...napisacu kad mi se bude dalo...neki vam pisu dole u boxu u textu...

o meni...

Ej ljudi...evo mogli ste zakljucit da anchy ne pise vec duze vrijeme...
Pa se moze rec da je blog moj...al evo vam njenog.......posjetite ga....TUTU
pogotovo vi koji volite avril...thumbup

neda mi se bas uredivat ovo sta smo prije ja i ona pisale pa...evo
nes o meni...

TKO SAM: Lea(with no prezime...hh...)

OD KUD: iz Rijeke

ZASTO SAM NAPRAVILA BLOG: haha...ima ovaj blog povijest...
Odlucile smo ga jednog davnog dana napravit ja i frendica( anchy) pa smo
Svaka malo pisale...i tako...ona je napravila vec par blogova i promjenila
Ih....ja sam pisala cesce a ona se posvetila svojem blogu( gore vam je link)...
I tako...sad pisem samo ja...

O meni:
NAJ FILM: narnijske kronike, pirati s kariba, aquamarine,...ima ih hrpa...
Obozavam filmove...naughtynut

NAJ SERIJA: One tree hill =)

NAJ PJESMA:e sadrolleyes... ima ih...evo nekih: halo(bethany joy lenz), elsewhere(isto bethany), living on a prayer(bon jovi), thnks fr th mmrs(fall out boy), cry(rihanna), here you me(jimmy eat world), incomplete(backstreet boys), the take over the braks over(fall out boy),this aint a scene its an arms race(fall out boy), dont you know who i think i am(fall out boy),i dont wanna be(gavin degraw), american idiot(green day), boulevard of broken dreams(green day), wake me up when semptember ends(green day), honky tonk women(rolling stones), lonley no more(rob thomas), this is how you remind me(nickelback), angie(rolling stones), anybody seen my babe(rolling stones), dont stop(rolling stones), its only rock 'n' roll(rolling stones), songs in my pocket(bethany joy lenz), overpopulated(bethany joy lenz)...

STA SLUSAM: volim slusat uglavnom rock i punk-rock...ali nade se tu i
Tamo neka druga pjesma koja mi je ful oke...pjevanaughty

NAJ GRUPA/PJEVAC/PJEVACICA: fall out boy, rolling stones/tose/bethany joy lenz, amy lee...
NAJ GLUMAC/GLUMICA: william moseley/sophia bush, hilarie burton, bethany....

ZIVOT UKRATKO: e sad...ovako...tata i mama su mi rastavljeni i zivim
tu u rijeci s mamom i sestrom(dvije je godine mlada od mene)...kada su jos bili
skupa zivjeli smo na orehovici u stanu mojeg nonota...tada sam imala oko tri godine...
oduvijek mi je orehovica bila
posebno mjesto...uvijek sam je smatrala domom...jer se tamo tako
dobro osjecam...i onda su se ovi dva rastavili i mi smo se preselili
na onu prljavu vezicu...sad imam 14 godina i prije oko tjedan dva smo
se preselili opet ovdje...tijekom cijelog zivota na vezici nagovarala
sam mamu da se preselimo tu...jednostavno nisam odustajala od
nagovaranja dok mi to jednom nije uspjelo...i sve je krenulo...i sad sam
ovdje...doma...tamo di sam se uvijek osjecala tako dobro i zastitnicki...na
orehovici...i sretna sam da to ne mogu ni opisat....=) zubo

HOBI: volim crtati, pjevat, plesat, slusat muziku...i opcenito sve sto
Ima veze s glazbom...obozavam je...I am music junky...hh...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VOLIM: muziku, frendove, filmove, crtanje,...slatkise...tree hill, jednog decka...

NE VOLIM: skolu, pokvarene, dvolicne, bahate, prgave, uobrazene, lazove i te kretene...

MOJE MANE: jaaaaaaako sam neodlucna...kad treba izabrat izmedu necega ja sam glupa ko...
Neznam sta mi je...ubila bi se zbog toga...mrzim to!! madblablaburninmadheadbang

MOJE VRLINE: ehm...sad...pa mislim da sam dobro rame za plakanje..(pitajte irinu)...i volim pomagat...bilo kome... yes

NAJ FRENDOVI: irina-upoznale smo se ja mislim u trecem razredu...imamo dosta toga zajednicko...mozemo se povjerit jedna drugoj..zna imat provale da puknes od smijeha...ona je stvarno guuuba!!
Anchy-nju znam od rodenja...frendice smo od malih nogu...ona mi je bas super...
smijesna, zabavna, hiperaktivna...hh...
Samantha-ona je zivjela blizu mene al se odselila...to mi je bilo uzasno zao jer
smo se stvarno kuzile i bilo nam je ful zabavno..imale smo toga zajednickog...super je cura...
girica-mala slatkica...ide u peti razred i sitna je i ima dvanaest kila skupa s
krevetom....al ponasa se ful zrelije i zabavna je...pravo ime joj je antonia al to je otislo u zaborav...hh
marina-slatka, zabavna, lijepo pjeva...prava frendica..stalno se smije...
anja-isto ful dobro pjeva i slatka je i dobra...ma super je ona...
duba-ne druzim se s njom bas puno al mi je super..rockerica...spaljena je...
vanja-ona je sad srednja skola....imale smo svasta zajednicko al smo se posvadale zbog neke gluposti i od tada je pokusavam dobit negdje...neam blage di je ni sta je...al ful je dobra...isla je sa mnom na debatu i tamo u nekom kampu razbila prozor..parala sam se od smijeha a ona bila sva u panici...ful mi je zao da se ne cujemo...
nikolina-s orehovice je...uvijek za akciju i ful oke...
maja- s njom sam se tek pocela druzit...mislim tek smo se upoznale i prije sam mislila da je neka antipaticna fufa(sorry maja) al se ispostavilo da je ful dobra! Bas mi je super ona!
i slatka je...Prvi pogled vara...


.....par cura tu je sa zbora...koji ce mi uzasno falit kad krenem u srednju...i one ce mi falit...obozavam ekipicu sa zbora...

...a frendovi...a to su ovi spaljeni iz razreda...bacic, pejna, sule, jovo, shewa.....-oni imaju provale covjece...ja se skoro udavim od smjeha...rofl

Eto valjda sam svih stavila....sorrite ak sam nekog zaboravila....osim tih najblizih tu su jos i: stella, enica, vera, doris, matea....deadsmijeh

Evo doso je red i za moju malu abecedu:
A-neam blage
B-britanija...ja bi
tamo...njami
C-crtezi...volim
crtati...zubo
D sam stvarno oke ekipicu tamo....

E
-
engleski....ah...beautiful language...
F-fall out boy-super
boy bend,zadnji album im je
odlican...
G-glumica-ja bi to
bila jednog dana...
H-hrvatska-premalo
sam zemalja obisla da bi mogla
procjenit...
I-sad bi ti...bo...a!
irina...! frojndin...
J-jakica-ta profka se
hrani zivcima....mad
K-konji-prekrasne
zivotinje....
L-moje ruzno
ime...puj...puknucu
LJ-ljeto!!! Jeeee!!! I
ljubav...cerek
M-
mjuza....je....pjevasmijeh
N-narnija...necu
nista rec...raspricala bi se...
NJ-vidi
ga...neznam...! sta da kazem:
Njiva
covjece...?!

O-osmjeh...
P-pirati s kariba...film je legendaran...pišala sam od smijeha...
R-razred...super su
svi do jednog....8.b 4ever!
S-sladoled...mm...
T-moto: tko pjeva, zlo
ne misli...pjevazujosmijeh
U-a daj...
V-vanja....kiss
Z-zima...snijeg, skijanje...lipo....al pomalo mi je vec dosta...ja bi u kratke rukave...
W- will....mm....mama....majne love...steta sta je daleko i sta me ne poznaje i sto se preslio u new york...cerek





malo slatkih slikica od najbolje serije na svijetu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo sam vam ja sa svojom sestrom....(ja sam ova plava)kad smo bile klinke....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ella



Created by Crazyprofile.com


Click to Mix and Solve


AAmazing
NNeglected
CCourageous
HHealthy
YYoung
&
EExciting
LLoving
LLight
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





http://www.cajanka.com/quiz/66568739






Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us







































HeLLo...EtO iMa Od SwEgA pO MaLo...ChItAjTe AnD kOmAjTe...=)
01.04.2008. - 14:37

Hello! Evo javljam vam se malo....prvo, naravno, hvala vam na komentarima...yes
Eto...u zadnje vrijeme bilo je dosta zanimljivo...preko praznika sam bila u osijeku...i bilo mi je fenomenalno!!cerekzubo Joo...sta bi dala da mogu jos bit...u subotu sam morala vlakom do đurđevca jer smo imali nastup sa zborom...to je bio kukuriček...i dobili smo nagradu za najbolji scenski nastup zbora...jejsmokin...al ja bi svejedno da sam ostala u osijeku...tamo smo upoznali puno novih ljudi koji su bili ful dobri prema nama...isli smo malo u zoo, setali se uz dravu, vozili na motoru, posjetili kopacki rit gdje smo dragali pitomu srnu...uglavnom bilo je to uz puuno smijeha i zabaveparty...joj kad se samo sjetim...
Na dan prije usksa smo farbali jaja voskom...to je tehnika kad se nesto nacrta voskom na jaju i onda se to jaje ubaci u boju...i onda se osusi i oguli se vosak...i to bude fuul jepoyes...super su nam ispali...na kraju nam je bilo zao razbit ih...hh...na uskrs smo se svi nasli kod Majerovih(ta obitelj od naseg prijatelja) i tamo smo svi zajedno slavili...jeli domacu sunku, jaja, luknjami...i tako..onda smo se predvecer svi skupa zavalili na kauc i gledali harry pottera...joo...stalno su me nesto pitali....nemaju pojima...hh...smijehi oni imaju kucne ljubimce pa smo se igrali s njima...joj fali mi moj debeli macak....ugl. bilo mi je tako dobro da nisam htjela otic...sjecam se osjecaja kad sam pomisljala da se moram vratit natrag u rijekucry...tamo u osjeku ima puuno zelenila..i u centru grada...ma prelijepo...i sve je ravno pa smo se zezali na racun toga...roflhehe...onda sam se malo sjetila svojih prijateljica pa sam im kupila neku sitnicu tek tolko da im donesem nesto..samo mi je zao sta nisam nista nasla za mateu i helunamcor...njeh...ma necu vam ni pricat vise o osjeku jer cu se rasplakat...kad sam isla u đurđevac(vlakom) lile su suzeee...
A ovi vani( mama, sestra, prijatelj) me zovu svake minute i masu mi...a meni je bilo tako tesko da je to za nevjerovat...nadam se da cu se ubrzo vratit tamo...U đurđevcu je bilo super...marina, anja i ja smo pocele nes plesat tamo negdje iza pozornice onako bezveze...i posle nas je uhvatila groznica pa smo pocele svagdje...naughtyroflzubohehe....hela je prozvana-big mama...iako ide u sesti razredyeseek...ona nam je svima posuđivala sminku za nastup...nekima je rezala pizzu kad smo otisli u restoran jer određeni neznaju pizzu rezat...rolleyesi tak...brine se uglavnom puno..hehe...=) eto...u zadnje vrijeme slusam Billy Idola onak usput...ima dobre pjesme tip..i poceo je moj zakonic brace!!!thumbupzujodead Jee...koja dobra serija...za poludit....o-o..evo post je postao duugacak...pa bolje da ja idem...hh...ajd ljudi vejika puffaaa! mahwavemahwave

x:..PoSeBnI pOzDrAwI iDu:..:x

x...: MaRiNi, AnJiSsSi, MaTeI, HeLi, GiRiCi:...x

x:...i NaRaVnO sViMa MoJiMa U oSiJeKu..IaKo OnI oVo Ne CiTaJu..:x


VoLi VaS vAsA mAlA pLaWa °°:..sLaWoNkA..:°° ( ne ozbiljno, nono mi je dao nadimak...hhroflbelj...=)



...NaSa BeAuTiFuL jAjA...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



OvO jE mOj NaJdRaZi MaCaK...aL tU Je iSpO oNo...Za UmRiJeT jE oD sMiJeHa...Hh...smijeh >Free Image Hosting at www.ImageShack.us




<OfO sAm JaAa...Na MoToJu...JeJ...jEsAm FrAjErIcA, a...PfT...hAhA...naughty
>Free Image Hosting at www.ImageShack.us



oVo SmO u KoPaCkOm RiTu...KaKo Je SjNiCA SjAtKaAaA....cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



E oWo WaM Je NaJvEcA nIzBrDiCa U sLaVoNiJi...HaHaHa...=) rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Tu Ja OdLaZiM nA wLaK zA đUrĐeVaC...oPrOsTaJ...sMrC...cry
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






| 166 |
Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.