<body> Eo Me MaLo... - --no name-- - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zabavan,sprckan.lud.funny blog
o svima i svemu...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

a neznam...napisacu kad mi se bude dalo...neki vam pisu dole u boxu u textu...

o meni...

Ej ljudi...evo mogli ste zakljucit da anchy ne pise vec duze vrijeme...
Pa se moze rec da je blog moj...al evo vam njenog.......posjetite ga....TUTU
pogotovo vi koji volite avril...thumbup

neda mi se bas uredivat ovo sta smo prije ja i ona pisale pa...evo
nes o meni...

TKO SAM: Lea(with no prezime...hh...)

OD KUD: iz Rijeke

ZASTO SAM NAPRAVILA BLOG: haha...ima ovaj blog povijest...
Odlucile smo ga jednog davnog dana napravit ja i frendica( anchy) pa smo
Svaka malo pisale...i tako...ona je napravila vec par blogova i promjenila
Ih....ja sam pisala cesce a ona se posvetila svojem blogu( gore vam je link)...
I tako...sad pisem samo ja...

O meni:
NAJ FILM: narnijske kronike, pirati s kariba, aquamarine,...ima ih hrpa...
Obozavam filmove...naughtynut

NAJ SERIJA: One tree hill =)

NAJ PJESMA:e sadrolleyes... ima ih...evo nekih: halo(bethany joy lenz), elsewhere(isto bethany), living on a prayer(bon jovi), thnks fr th mmrs(fall out boy), cry(rihanna), here you me(jimmy eat world), incomplete(backstreet boys), the take over the braks over(fall out boy),this aint a scene its an arms race(fall out boy), dont you know who i think i am(fall out boy),i dont wanna be(gavin degraw), american idiot(green day), boulevard of broken dreams(green day), wake me up when semptember ends(green day), honky tonk women(rolling stones), lonley no more(rob thomas), this is how you remind me(nickelback), angie(rolling stones), anybody seen my babe(rolling stones), dont stop(rolling stones), its only rock 'n' roll(rolling stones), songs in my pocket(bethany joy lenz), overpopulated(bethany joy lenz)...

STA SLUSAM: volim slusat uglavnom rock i punk-rock...ali nade se tu i
Tamo neka druga pjesma koja mi je ful oke...pjevanaughty

NAJ GRUPA/PJEVAC/PJEVACICA: fall out boy, rolling stones/tose/bethany joy lenz, amy lee...
NAJ GLUMAC/GLUMICA: william moseley/sophia bush, hilarie burton, bethany....

ZIVOT UKRATKO: e sad...ovako...tata i mama su mi rastavljeni i zivim
tu u rijeci s mamom i sestrom(dvije je godine mlada od mene)...kada su jos bili
skupa zivjeli smo na orehovici u stanu mojeg nonota...tada sam imala oko tri godine...
oduvijek mi je orehovica bila
posebno mjesto...uvijek sam je smatrala domom...jer se tamo tako
dobro osjecam...i onda su se ovi dva rastavili i mi smo se preselili
na onu prljavu vezicu...sad imam 14 godina i prije oko tjedan dva smo
se preselili opet ovdje...tijekom cijelog zivota na vezici nagovarala
sam mamu da se preselimo tu...jednostavno nisam odustajala od
nagovaranja dok mi to jednom nije uspjelo...i sve je krenulo...i sad sam
ovdje...doma...tamo di sam se uvijek osjecala tako dobro i zastitnicki...na
orehovici...i sretna sam da to ne mogu ni opisat....=) zubo

HOBI: volim crtati, pjevat, plesat, slusat muziku...i opcenito sve sto
Ima veze s glazbom...obozavam je...I am music junky...hh...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VOLIM: muziku, frendove, filmove, crtanje,...slatkise...tree hill, jednog decka...

NE VOLIM: skolu, pokvarene, dvolicne, bahate, prgave, uobrazene, lazove i te kretene...

MOJE MANE: jaaaaaaako sam neodlucna...kad treba izabrat izmedu necega ja sam glupa ko...
Neznam sta mi je...ubila bi se zbog toga...mrzim to!! madblablaburninmadheadbang

MOJE VRLINE: ehm...sad...pa mislim da sam dobro rame za plakanje..(pitajte irinu)...i volim pomagat...bilo kome... yes

NAJ FRENDOVI: irina-upoznale smo se ja mislim u trecem razredu...imamo dosta toga zajednicko...mozemo se povjerit jedna drugoj..zna imat provale da puknes od smijeha...ona je stvarno guuuba!!
Anchy-nju znam od rodenja...frendice smo od malih nogu...ona mi je bas super...
smijesna, zabavna, hiperaktivna...hh...
Samantha-ona je zivjela blizu mene al se odselila...to mi je bilo uzasno zao jer
smo se stvarno kuzile i bilo nam je ful zabavno..imale smo toga zajednickog...super je cura...
girica-mala slatkica...ide u peti razred i sitna je i ima dvanaest kila skupa s
krevetom....al ponasa se ful zrelije i zabavna je...pravo ime joj je antonia al to je otislo u zaborav...hh
marina-slatka, zabavna, lijepo pjeva...prava frendica..stalno se smije...
anja-isto ful dobro pjeva i slatka je i dobra...ma super je ona...
duba-ne druzim se s njom bas puno al mi je super..rockerica...spaljena je...
vanja-ona je sad srednja skola....imale smo svasta zajednicko al smo se posvadale zbog neke gluposti i od tada je pokusavam dobit negdje...neam blage di je ni sta je...al ful je dobra...isla je sa mnom na debatu i tamo u nekom kampu razbila prozor..parala sam se od smijeha a ona bila sva u panici...ful mi je zao da se ne cujemo...
nikolina-s orehovice je...uvijek za akciju i ful oke...
maja- s njom sam se tek pocela druzit...mislim tek smo se upoznale i prije sam mislila da je neka antipaticna fufa(sorry maja) al se ispostavilo da je ful dobra! Bas mi je super ona!
i slatka je...Prvi pogled vara...


.....par cura tu je sa zbora...koji ce mi uzasno falit kad krenem u srednju...i one ce mi falit...obozavam ekipicu sa zbora...

...a frendovi...a to su ovi spaljeni iz razreda...bacic, pejna, sule, jovo, shewa.....-oni imaju provale covjece...ja se skoro udavim od smjeha...rofl

Eto valjda sam svih stavila....sorrite ak sam nekog zaboravila....osim tih najblizih tu su jos i: stella, enica, vera, doris, matea....deadsmijeh

Evo doso je red i za moju malu abecedu:
A-neam blage
B-britanija...ja bi
tamo...njami
C-crtezi...volim
crtati...zubo
D sam stvarno oke ekipicu tamo....

E
-
engleski....ah...beautiful language...
F-fall out boy-super
boy bend,zadnji album im je
odlican...
G-glumica-ja bi to
bila jednog dana...
H-hrvatska-premalo
sam zemalja obisla da bi mogla
procjenit...
I-sad bi ti...bo...a!
irina...! frojndin...
J-jakica-ta profka se
hrani zivcima....mad
K-konji-prekrasne
zivotinje....
L-moje ruzno
ime...puj...puknucu
LJ-ljeto!!! Jeeee!!! I
ljubav...cerek
M-
mjuza....je....pjevasmijeh
N-narnija...necu
nista rec...raspricala bi se...
NJ-vidi
ga...neznam...! sta da kazem:
Njiva
covjece...?!

O-osmjeh...
P-pirati s kariba...film je legendaran...pišala sam od smijeha...
R-razred...super su
svi do jednog....8.b 4ever!
S-sladoled...mm...
T-moto: tko pjeva, zlo
ne misli...pjevazujosmijeh
U-a daj...
V-vanja....kiss
Z-zima...snijeg, skijanje...lipo....al pomalo mi je vec dosta...ja bi u kratke rukave...
W- will....mm....mama....majne love...steta sta je daleko i sta me ne poznaje i sto se preslio u new york...cerek





malo slatkih slikica od najbolje serije na svijetu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo sam vam ja sa svojom sestrom....(ja sam ova plava)kad smo bile klinke....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ella



Created by Crazyprofile.com


Click to Mix and Solve


AAmazing
NNeglected
CCourageous
HHealthy
YYoung
&
EExciting
LLoving
LLight
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





http://www.cajanka.com/quiz/66568739






Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us







































Eo Me MaLo...
05.03.2008. - 19:43

Hello! Evo da napisem post nakon nekog vremena...prvo, hvala vam na komentarima...njami
Aj houp da cete tako i nastavit...eto u zadnje vrijeme sam uglavnom na msn-u... Mama me zapravo vec stavila u kaznu jer sam previse....hih...
Eto...bila sam u petak na informatici pa u teretani pa onda sa dubom u stereo na Gunse i Pepperse...tamo sam upoznala saru....super je curka!thumbup I najnormalnija tamo....
Znam da su mjesta ko stereo puna cudaka al onakve ljude jos nisam vidjela...boze...bangeek
I sljedeci dan vec sam dobila temperaturu of kors....i jos je iam...i promukla sam....zaliven
Tak da sad kad sam doma neam sa radit neg visit na msn-u...i tazim malo dobre pjesmice po internetu....stavit cu vam ih par pa da poslusate!naughty U zadnje vrijeme slusam uglavnom Fall out boy...al Macy Gray ima neke fora pjesme...ona vam ima nekako cudan hrapav glas...al pjesme su mi bas onak....vedre...! sa ja znam...dobre su i gotovo...
I da! Izasle su nofe sjikice iz mog naaaaj fijmeka.....jeee! Narnijske kronike....weeeee!
Ful su dobre slike....neda mi se stavljat sve pa cu samo neke....ajd prvo slikice...


My LoVe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

SuSaN...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

EdMuNd...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

LuCy...tu je slatko ispala...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

PrInCe CaSpIaN...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

AaAhHhHhHh....WiLl...cutie...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

SuSaN...poljepsala se....damn...hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

SkAnDeR...ili ti ga EdMuNd...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

LuCy...ĐoRđY...hh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

WiiiiiiiiiiiiiiLlLlLl...!:cerek:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

SuSaN & CaSpIaN...bit ce tu nesto...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

NeKo sE fAjTa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

mmmmmmmmm...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OpEt BoRbA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

SiStErS...SuSaN & LuCy...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



EvO sAd MaLo MjUzE...

I try-macy gray

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



E na ovu pjesmu ne mozete da ne zaplesete!! Meni je super...jedna od najboljih...P.S.-ne obazirajte se na pocetak....poslje je greaaaaat!! yes

Kung fu fighting

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


IsTo FoRa PjEsMiCa....

Story of a girl

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



OvO mI jE iStO jEdNa Od NaJ nAj...

Songs in my pocket

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


ChEcK oUt ThIs CrAzY vIdEo....hahaha...

Mika-love today-fideich




OvA pJeSmA oD rIhAnNe Mi Je SuPeR...jedna od njezinih boljih...

Rihanna-cry-fideo



SuPeR pJeSmA oD rOlLiNg StOnEsA...

Anybody seen my baby-stonesi

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



OvA jE iStO pReDiVnA...

Jimmy eat world-here you me

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


[[..x...EtO...tO bI vAlJdA bILo tO...x]]

[[..x...UzIvAjTe I oStAvLjAjTe TrAgOvE...x..]]

[[..x...I NARAVNO GLASAJTE NA TREE HILL ANKETICI U POSTU ISPOD!!..x..]]

[[..x...pozdravi idu: WaNnY, MaYiCi, IrInIcI...LoVe Ya GuYs....PuNoOoO pUsIcAaA..xx..]]

FoLi WaS wAsHa MaLa PlAwA....





| 84 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.