..Agresivac..


Napadam sve živo i mrtvo,
Takav mi je danas dan, nisam htio
Ali izgleda da me nesto kao puklo.
Trazim opravdanje u gluposti,
Da se na nekome istresem.
Samo da mi se ne zamrači i da se u
Tome svemu ne zanesem...
Bojim se tog osjećaja, tog mraka,
A onda, kud koji mili moji.
Jer za očekivat je da idiot tad
Pravdu kroji.


12.01.2008. u 02:20 /-/ K /-/ Komentari *-*0*-* /-/ P /-/ # /-/ ^

<< Arhiva >>

 

 


< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (50)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...


Zbivanja u svijetu maste, u svijetu stvarnosti. Mjesto gdje pletu se san i java u svom najljepsem obliku

linkovi :
-----------
kej
Nikol
Pjesnici
melissa
entos
I dream a dream
nataly


--------------------
..PREOKRET..
--------------------
Polagano se mirim.
Polagano počinjem shvaćati
da te želim blizu.Kraj sebe.
Nema više nikakve upitne dileme...
Dosta je ispisivanja ispraznih
beznačajnih tekstova,traženje
utjehe ili koji znak s neba.
Od danas si krojim sam.
Više jednostavno neželim biti
klasični gotovan..Za mene
nema više muka.
Ulažem punu snagu,dajem
nam jednostavno vise truda..
vrijeme je za pokret.
čeka me..da..veliki
preokret..
---------------------
..LJUBOMORA..
---------------------
Dajte mi statuu tužnog
klaunovog lika,želim se
osjećati kao još jedna
zaboravljena izlizana
stara slika.Želim na
trenutak biti zaboravljen.
Želim se mučiti ljubomorom
i nimalo lakim ovim osjećajem.
Ili gore još,da joj sramotno
znamenje dajem.
Klizim prema ponoru.
Padam opet u krizu,
samo zato jer sam glup
i puštam te srcu jednostavno
preblizu.Samo sam glupi
čovjek koji želi tvoj osmijeh,
da si samo uz mene,ma,
jednostavno da si tu,
da si mi blizu....



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters