Big Baloon

PARKING

Ljudi moji, iem ja danas na posao...parkinga ni za lijek ivozim i kružim i tražim, hebote ja stalno nekaj tražim....ok..i nađem u Đorđičevoj, fini, baš za moj mali auto..trebam se sparkat bočno, otiđem naprijed, upalim žmigavac…da se zna da idem, ali NE! STOPP! HALT! dolazi čelavi u BMW-u, i uđe nonšalantno unutra..mislim u parking…e, ljudi, kad sam ja digla ručnu, upalila sva četiri, izašla van…kuc kuc na šajbu….
- izvolte
- stali ste mi na mjesto
- ma da?
- Da, upalila sam žmigavac da se zna
- A joooj nisam vidio..Boga mi (nemoj mi Boga...)
- Suputnik: da, gospodična nismo vidjeli
- Nije me briga, izađite van
Nisu mogli izači van…jer se iz njih već napravila kolona, trubili ljudi
Pas mater, ošla ja dalje…skroooooz do Đamije kod Zvonimirove, pa opet zelenim valom…ooooooo I eto parking, Slobodan ko’ ptica, ko djete čisto I neokaljano, čeka samo na nas, ali opet, NE, stoji taman na pol parkinga Ooooooogromna črna đipina, a unutra još ogromniji čovjek-div. Ništ, kaj ću, potrubim mu par puta, spustim šajbu….
- gospon, bute se malo pomakli?!
- A p****m******, koji k**** me sada i ti j****…..pomaknuo se
- Fino, fino, kaj ste Vi prvi put u Zagrebu? Polako, najte se živcirati…udahnite......nasmijem mu se
Osto’ čovjek zabezeknut, a i ja.

Mislim, mjesečno plaćam parkin kratu 120 kuna za crvenu zonu jer živim u jednoj…pa imam pravo ko’ stanar na “jeftiniji parking”, međutua, treba mi TRIIIIII HEBENAaaaaaaaaaaa KRUGA da bi došla ko’ čovjek doma..
Još povise gamad parking, kao odite ljudi u garaže…Koje mrtve garaže, oj ti tam dole u taj mrak. Ja živim u crvenoj zoni (fensišmens) i plaćam parking, mjesečno 120 kn, 2 mj 240 kn , halo za 1 godinu parking plaćam 1.440,00 kuna I još se ne mogu sparkirati na svoje mjesto, već možda nađem nakon četvrtog kruga parking u trećoj zoni. JA NEĆU U JEBENU TREĆU ZONU . OĆU U PRVU.

I TAKO Vam ja zakasnim na posao 45 min. Još me na poslu…da zakaj, pa di sam , jel znam koliko je sati….

I tak…zahvaljujem Zagreb Parkingu

A kome ću???????

30.01.2007. u 12:30 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

-PRIČANJE PRIČA, kaj se dešava prek dana.i tak
-možda padne koji pametan komentar

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


CURRENT MOON