Big Baloon

Ministar Božidar Kalmeta otvorio toples-bar- „dajte mojne me batje.“

Pa Kaže On; 'U životu sam do sada svašta otvarao, ali nikada noći klub', rekao je Kalmeta. 'Proglasili su me kumom, no samo se nadam da neću biti crnogorski kum, ipak vas je previše.'
„Ovo je i meni previše za današnji dan! Ajd bar sam se nasmijala. roflrofl

Na otvorenje kluba moglo se ući samo s pozivnicama te uz strogu kontrolu dvojice zaštitara „MOGU SI MISLIT KAK SU ZGLEDALI "coolmadsmokinnamcorzbog ograničenog kapaciteta kluba, u kojem je oko 110 sjedećih mjesta u 10-ak separea. (KO' U SHOW GIRLS)

Ugodnoj i doista opuštenoj (MOGU MISLITkissnutzujopartysmokin)atmosferi, unatoč velikoj vrućini i zagušljivosti, osim ministra Kalmete koji je došao u društvu supruge Dolores (ŽENA MU ZIHER UŽIVALAheadbang), prepustili su se i ministrica pravosuđa Ana Lovrin sa suprugom, državni tajnik za turizam Zdenko Mičić, Zdravko Livaković, državni tajnik za razvoj u Kalmetinu ministarstvu, zadarski župan Ivo Grbić, gradonačelnik Živko Kolega, dogradonačelnik Dražen Grgurević, načelnik policije Antun Dražina te županijski državni odvjetnik Ivan Galović i mnogi drugi uglednici iz javnog života grada. (UGLEDNICI U GOGI mahwavehrvatska)

U sitne noćne sate, kao program iznenađenja, erotični ples izvele su dvije djevojke iz Zagreba /čija su imena i godine ostale tajnom. (VEO TAJNE PREKRIO JE GOGU HAHAHAHAHAHAheadbangheadbang)

Klub će imati svoje članove (KO BU BIO TAMO , PITAMO SE MI), eek

Riječ je o dijamantnim iskaznicama (TI MATER namcor)koje će dobiti izuzetno zaslužni poslovni partneri tvrtke te posebni gosti, a zlatne iskaznice namijenjene su ljudima iz poslovnog, kulturnog i turističkog života grada i županije, kao i estradnjacima, kulturnjacima i sportašima.

"Zlatne će iskaznice dobiti ljudi koji svojim posjetima pridonose ugledu kluba.(HALO?) Kriteriji su određeni, ali lista imena još nije sastavljena, a sastavlja je Uprava tvrtke. Za sada iskaznicu još nitko nije dobio", pojasnila je glasnogovornica Tankerkomerca, Romana Pleša.

Klub će svojim gostima nuditi razne programe, a vikendom će se održavati i toples-večeri. Cijena ulaznice bit će 50 kn po osobi, a kolike su cijene pića - poslovna je tajna, (OPET TAJNE, SAMO TAJNE, SAD SMO SVI ZADIVLJENI , IMPRESIONIRANI, ma daj nedamise)

POLITIKA I SEX OLITI POLITIKA JE SEX
Nemrem JA TO LJUDI. ajd živili vi meni!

12.07.2006. u 10:41 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

-PRIČANJE PRIČA, kaj se dešava prek dana.i tak
-možda padne koji pametan komentar

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


CURRENT MOON