Big Baloon

Evo me sa upalom mišića, mozka i ostalih fizičkih i opipljivih neznam šta. Ljudi moji, jučer sam zauvijek zatvorila vrata stana. Prvo samo da Vam kažem namučila sam se ko Isus dok sam 2 ormara, veš-mašinu itd...odnijela sa trećeg kata doljE. bangHvala Bogu pa sam jaka, moj dečec i ja i moja mama. Mama je većinom samo trpala stvari ,a mi smo nosili dolje. Onaj viseći ormar nas je yebao, ljudi moji. Danas imam ruke ko Conan, ili Arnie . Ali sve je stalo u 2 auta u jednom cugu. Zuper. Poslije smo jeli picu njamisa c jer je bila tako odurno suha, da si mogao tuć po guzici s njome. Fuj. I to je sve kaj sam jela.
E, koliko ja stvari, tj.drekarija imam, kaj mi uopće ne trebaju. Papirčeka, starih karata za kino, halo?!, cd-neki techno iz 41-42.g.Figurica nekih neam pojma, sve u svemu sakupljači prašine, ali svaki ima neku svoju priču.Eto
I tak Vam ja to sve odnesem dolje u auto, malo počistim i stanem nasred stana i mislim: „jebote gotovo je“, malo mi knedla, knedlknedl...malo ono slano niz lice..i zatvorila sam vrata.
I tak, ne? Kazžu kiša preko vikenda, a baš sam mislila na neki izlet. A niš, odojak radit. Pozdrav svima.wavemah

07.07.2006. u 09:56 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

-PRIČANJE PRIČA, kaj se dešava prek dana.i tak
-možda padne koji pametan komentar

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


CURRENT MOON