Big Baloon

BLJAK POSAO

Ovo je za sve one koji rade posao koji ne vole.
Naime, kad se svakodevno budiš sa želučanim tegobama samo zato kaj ideš na posao ko' da ideš na giljotinu onda je bolje da tražite nešto što je za vas.
Sve to utječe na zdravlje i općenito na psihofizičko stanje čovjeka. Ljudi oko Vas s kojima ste svaki dan, radite s njima, o Vama sve znaju (čuvajte se takvih)-uvijek s oprezom...pogotovo žene, e ljudi moji to vam je posebna priča. Baš neki da pričam mojima doma kak imam super kolegice na poslu, i HOPAA, ne može bre tako...Nož..ne u leđa nego u srce čovječe, maaa daaaj koji Vam je Bog. Kaj sam Vam ja? Aj u kuyac!
Poslovni partneri koji svaki dan govore; „evo napravili smo virman, puštamo Vam žbrlj tisuća kuna“, alaj ga seruu da ne mogu gore. Pa sjebani direktor i njegova ljubavnica, nema kave, vode 2 dana nema (jer tko još pije iz pipe), wc-papir opet na frtaljček, pa i s tim mali frtaljčekom možeš nekaj! Nasilno smijuljenje, uvlačenje u zicugu..tipa: „direktore, imate tu joooj nekaj Vam je na košulji, joooj pa to je moja kosa, hahahahihihi“, dobit ću osteoporozu shupka od izjava..da je bar plavuša..(sorry). Čovjek ne može otići niti na wc da ti telefon slučajno ne zazvoni i onda ak se netko dr. javi...;“yebote, pa ja radim tvoj posao..“. Ma zayebi. Nemojte slučajno upotrijebiti rijeć mobbing, bolje šuti stari moj, jer: „to je sad nekaj novoga izmišljeno sam da ne trebate raditi..“Aha..da da. Ok
Neću Vam više objašnjavati jer vjerujem da znate cijelu štoriju..ko' konj, gledaj samo ravno, duboko diši, radi svoj posao za koji vjerovatno nećeš biti plaćen koliko si zaslužio i bok.
Svima želim miran i uspješan radi tjedan. Relax, bit će sve u redu.
Pozdrav iz ureda.

03.07.2006. u 08:49 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

-PRIČANJE PRIČA, kaj se dešava prek dana.i tak
-možda padne koji pametan komentar

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


CURRENT MOON