On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Antonia,drago mi je. Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

sedamnaestogodišnjakinja sam koja zna što hoće. neki ljudi misle da me poznaju, no onda ih s nečim toliko iznenadim. HA! nisam takva da budem sjedila na mjestu i šutjela. moja glavna zanimacija je brbljanje. ovisi o raspoloženju hoće li to biti o pametnim stvarima ili budalaštinama. često me ne možete uloviti ni za rep, ni za glavu. hiperaktivna sam, no na pogrešnim područjima. neki me žele promijeniti. no, ne dam se ja. ja sam svoja, neovisna država koja sama odlučuje o sebi. ili me voliš takvu kakva jesam, ili pozdrav! ne volim čudne i dosadne ljude. u njihovom društvu osjećam se kao da umirem :O . volim crtkarati i piskarati po zadnjim stranicama od bilježnica. volim ljudima slati smješne poruke. volim se derati po školskom holu i smijati se glupostima ko luđakinja. neki ne vole moj smijeh. e pa ne volim ni ja njihovu ozbiljnost! ha! volim čitati dobre knjige i gledati dobre filmove. naravno, ovo drugo volim raditi u dobrom društvu ;). ljubitelj sam životinja, prirode, voća i psihologije. zanimljivo mi je promatrati ljude kad oni ne znaju da ja to radim. imam svoje žute minute koje su (pre)česte. e onda mi treba netko da me oraspoloži (ili) smiri...aha! skoro zaboravih. gimnazijalka sam,trenutno 3.godina. filozof! bahaha :D

Image Hosted by ImageShack.us

ima ljudi koje volim,a ima i ljudi koje volim. shvaćate? ;)

Image Hosted by ImageShack.us

zanima te kakva sam?
dodaj brate na MSN:
anthony.hej@hotmail.com
ili ICQ:
462 237 014

Image Hosted by ImageShack.us
čut ćemo se, jel? ;)

Image Hosted by ImageShack.us

možeš mi i mail poslati. odgovaram :D (kad stignem i vidim xD):
tonkalol@yahoo.com

Image Hosted by ImageShack.us

da ne bi bilo da sam ja centar svijeta, čitam i ja druge ljude koji dobro pišu!

oni liepo pišu.

monche.
Zveki.
tihana.
tamara.
krushka.
emaa.
Petra.
pa3sha.
Dona.
Drc!
melo.
Lucek.
Oggz.
Rina.
Sanja & Maja.<3
Tatjana.
Ivona. :)
Elena.
Robi.

Image Hosted by ImageShack.us

<33333


Free Music

Free Music


Free Music






Dakle, preporučujem da pročitate:

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


zapamti!
optimizam je najbolji lijek.
knjige su najbolji način za bijeg iz stvarnosti.
a osmijeh je najljepši poklon koji možete dati.

uživaj u životu! <3

*********************

Zaviri mi u srce <3

Image Hosted by ImageShack.us
Monche <3





Vrijeme je.

Na što ovo sliči? Praznina? E, ne želim joj dati da vlada mojim bićem. Ona tu ne spada, apsolutno ne!
Sve stoji. A kad krene, vrti se u krug. Zašto je to tako? Neki mi vele da se trebam veseliti da ne ide nizbrdo. Aha, hvala na optimističnim savjetima. Gdje je moj optimizam, moje veselje? Polako se udaljavam sama od sebe.

Image Hosted by ImageShack.us

Osjećam se trulo, bolesno iznutra. Nedostaje mi nešto. Može li to sunce izliječiti? Oh, Bože, daj da je pozitivan odgovor! Hodam po tankoj crti. Posrnem li,padam na cestu na milost i nemilost brzojurećim automobilima. A što onda? ... Jedno veliko,ogromno NIŠTA. Ja sam samo jedan mali mrav, samo jedna beznačajna kap u oceanu. Jesam li uopće i to? Značim li išta?

Image Hosted by ImageShack.us

"Divno je biti nekome nešto, divno je biti TEBI sve!"

Pronalaziš li se u ovom citatu? Ne? Zašto ne? DA! Ovo je za tebe. I tebe. I tebe.

Image Hosted by ImageShack.us

Blog mi je dosadio, zaista.
Rijetko me se tu viđa, a neće me se ni ubuduće češće viđati.
No, osjećajte se slobodnima ostaviti kakvu poruku lijepu. Čitam komentare (:

Sve vas pozdravlja Antoinette.
[proljeće. diši punim plućima. pleši na suncu. igraj se s leptirima. pjevaj s vjetrom u ritmu zujanja pčela.]





|ponedjeljak, 06.04.2009., 19:35|

|1| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.