letim iznad https://blog.dnevnik.hr/balonija

četvrtak, 20.08.2009.

Bono Vox - marketing

Na blog.hr-u je od strane jedne blogerice osvanuo jedan tekst usporedbe Bono Vox-a i Thompsona…mislim,stvarno…

Al imam potrebu se osvrnut na taj tekst…napisano je to onako,rekao bih,površno i reda radi (samo da se nešto napiše)…

Odmah da kažem da mi ovdje nije cilj doticat se Thompsona,al na kraju ću napravit jednu paralelu…čisto bih htio malo realnije sagledat famozni U2 i Bono Voxa…

U svoje vrijeme,do unazad 10 godina,U2 su bili super bend,sa respektabilnim repertoarom pjesama,stvarnih hitova…nisam ih tada izričito slušao al sam znao ponekad čuti super stvar na radiju,tv-u,nebitno…

U novije vrijeme,rekao bih 2002. na ovamo,ne valjaju mi nikako…pjesme su usiljeno stvarane i to jednostavno nije to…kako je U2manija poprimila široke razmjere pred koncert,novi spotovi su im se vrtili na VIP Music Club pa sam pokoji i pogledao…ma nije to to..al nije to primjer samo U2-a…nebrojeno glazbenih izvođača s vremenom izblijedi i stvaraju usiljenu muziku

Međutim,U2 je opstao na sceni,i dalje su aktivni,pišu pjesme,izdaju albume,rade koncerte…koncerte uz veliku stadionsku posjećenost…dok neki prije spomenuti izbljedjeli glazbenici uspjevaju popuniti tek neku sportsku dvoranu i to ako…a zašto je to tako?

Razlog: Bono se šeće po svijetu i galami kako je bogatstvo u svijetu nepravedno raspoređeno…dok jedni imaju sve neki drugi gladuju…fala lepa,Bono,to sam i sam znao…al očito ljudi to puše: „vidi kak je bono socjalno osjetljiv“…onda Bono galami kako bi trebalo oprostiti dugove Africi…vjeruj,bono,i ja to zagovaram

Okey,njegove donacije su mi nepoznanica…koliko je donirao love i je li uopće,ne znam…al iza svega toga meni smrdi teški marketing radi promocije..jer danas kad čujem o bonu vox-u,prvo se kaže da je humanitarac a tek onda da je glazbenik…i realno to je tako…

gledano iz mojeg kuta, Bono ima znak zaštitnika siromašnih,na taj način u ljudima izaziva simpatije,i time dobiva sve više poklonika, glazba pada u u drugi plan

iz gledišta Hrvatske: Thompson ima znak zaštitnika domovine,na taj način u ljudima izaziva simpatije,i time dobiva sve više poklonika,glazba pada u u drugi plan

meni je tu sve jasno…

20.08.2009. u 09:13 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.