letim iznad https://blog.dnevnik.hr/balonija

srijeda, 01.07.2009.

A sad malo glazbe...

Ovo je jedan uvodni post…ipak je prošlo dosta vremena od mog zadnjeg posta…

Kupio sam gitaru prije nekih godinu i pol,ni sam ne znam kako sam došao na tu ideju,valjda me i brat malo nagovarao…

...ne mogu reći da imam nekog glazbenog talenta,nemam neki opaki sluh…ali vratimo se malo na početak,u 2002.godinu…

…tada sam,spletom okolnosti,dobio pianino…znate,pianino,smanjena verzija klavira….uglavnom kupljen je i plan je bio da brat na njemu brusi svoju glazbenu vještinu…al odustao je…

…i tu manje-više počinje moja glazbena priča…sjećajući se do re mi nota iz osnovne škole gdje sam malo nabadao po sintesajzeru, hrabro sam krenuo sa sa sviruckanjem…naravno,krenuo sam svirati sa jednim prstom i po notama…moj glazbeni repertoar je bio sastavljen od dječjih pjesmica koje nisu bile teške za savladat…

…al najbitnije je bilo da se to meni dalo…ubrzo sam počeo koristiti i druge prste iste ruke…i tada,napokon,počeo sam malo pomalo koristit i drugu ruku tj. svirao sam sa dvije ruke…nije to bilo neko posebno fenomenalno sviranje al svirao sam za sebe i uživao sam….

…tako je to trajalo jedno vrijeme,svako koliko toliko bih ja sjeo za pianino…kroz godine sam malo zapustio piano al uvijek bih malo pomalo svirkao…

…vratimo se u početak 2008.godine…tada sam kupio to žičano glazbalo-gitaru…najprije sam sam krenuo učiti svirat…išlo je polako al odlučih se za satove gitare da ide malo brže…s obzirom da su to privatni satovi,nemam se s kim usporedit i reći koliko dobro to meni ide…ili ne ide…kaže instruktor da ide…vjerovat ćemo instuktoru…

…naravno,u početku sam i promašivao žice gledajući u njih…kako je vrijeme prolazilo,trzao sam žice ne gledajući u njih…pa su došli i akordi…i sada godinu i nešto nakon što sam krenuo na gitaru,sviram i pjevam uz sviranje…ima falševa,al svira se…treba uvježbanosti…

…poanta ovog svega nije bila moja autobiografija nego se pitam gdje bih došao da sam išao u glazbenu školu…da sam počeo svirati u srednjoj školi a ne tek sad…garant bih imao neki bend ili tako nešto…jer definitivno mi se sviđa sviranje i ne bih imao ništa protiv da mi to bude izvor zarade a ne ovaj uredski posao…

…mislim da sam fulao što se toga tiče,uredski posao nije za mene…ono,rad od 8 do 16…pa kom se to da...imam osjećaj da 60-70 % ljudi ne voli ono što radi…definitivno

01.07.2009. u 10:01 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.