Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Balkan Express Radio
zvuk@mocvara.hr
[URL=http://www.ritamgalama.cjb.net[/URL]

Povratak otpisanih



Anarhija je majka
A
Buka je tata

Ivica Culjak-pjesnik
bolesnik


noiz-josipbroz

ukor pred iskljucenje

hare krisna...

4 godisnje sezone
oci me bole

Evo mene opet
moram reci rijeci bitne
sada se hvali novo
ostvarenje T.B.F.
brace,ekipe s meje.
Odradili su posao ipo
svaka rima ima smisla
svaki aranzman pun je
stila,sve mi se jako
jako svidja.bravo momci
samo tako,polako a jako
neka frka fata svakog
papka i levata sto stih
T>B>F> ne shvaca.
Zalosna mu majka.
Danas na Balkan Express
radio programu,pocastili
smo slusaoce sa Nostalgicna
stvarka+jos jedna,a slijedi
izgleda sve i jedna.
Bravo momci opet ja
Svaka vijuga moga mozga
vasim rimama,super strofama
sad ce da se naigra,za vazda
ba.Ma ja ba,voli Vas Moljac
iz dalekog Sydneya!!
A ima tu jos i kamara
cijela jedna ekipa,poveca
raja i neka krnja skvadra!
samo tako samo tako...

ej a ako Vam je ovdje dosadno
skocite na neke od sljedecih
blog majstora,kulera,kulerica
bez ikakvog reda...
Nosferatu-vampir/drug
Kokoska
Ivanka
smotaj1scelerom
xiola belu
svinjska nogica
ljevica
jednorog
tzoa
mala sarajka
honey man
prijateljica
buba erdeljan
ptica trkacica
tija
knjiski moljac
(Ima nas jos,jos,jos)

e i tako nekako.
steta sto se nemoze
citati vise..oci me bole

Kod mene je tacno
10 sati kasnije..

Balkanski Spijun

20.07.2007., petak

zenama treba dati vlast!!!
da bude gore nemoze

- 03:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
anarhija sa nasih provalija.
debilana dame i gospodo
Debilana debilana

NIKAKO DA ME STIGNE KAKO MI FALI NESTO VISE NEGO STO POJASNITI UMIJEM.sTA MI BA TO fALI?


osjecam se ko kita naka bez druga za da se igra ili drugarice pa da se sali.A stalno mi se sali,to tako moje potrebe moj imuni sistem pali,vara i od njih salu samom sebi-meni stvara.
Izgubio sam srecu;kazu,dusmani mi i oni sto naplacuju usluge svoje kako bi mi pojasnili zvijezde moje.
Ma ni to nije moje!
Ljudi smo a kurcimo se ko blesavi jer smo dopustili da zivot svoj poredim sa svemirom,ja i vi tako mali,a nas put-zivot ko po zvijezdama se/nas prati!
Nekoga ovdje mora da je strah,nekome je garant i blam,nekog nista neiteresira,a neko blog o tome kreira..
Svasta-ja sta
Ma ja ba!