BalKanIda

subota, 10.07.2004.

tommy5 - VELIKI ZIVIJOOO TRED

počeču nekim kronološkim redom:
i oprostite na greskama tipfelerima

teško mi je sad nabadat slova na tipkari:)

veliki precjednik
živijooooooooo

ivana
živijooooooooo

ana
živijooooooooo

vule
živijooooooooo

idimi dodimi
živijooooooooo

mr neutron
živijooooooooo

gnjavator
živijooooooooo

i njgova kći
živijooooooooo

paji
živijooooooooo

šhu-pacu
živijooooooooo

đizusu
živijooooooooo

septiki
živijooooooooo

bumušku kušlu
živijooooooooo

govnaru smrti
živijooooooooo

ordenju primljkenom od strane velikog precjednika
živijooooooooo

potpisina sviju iz septike
živijooooooooo

drugu kameleonu za majice i upaljače živijooooooooo
živijooooooooo

čoeku kosilici
živijooooooooo

paji koji je ošo pit
živijooooooooo

eksersajzu
živijooooooooo

disorderu
živijooooooooo

netopiru
živijooooooooo

curicama iz valkova
živijooooooooo

romicki
živijooooooooo

onima iz đurđenovca
živijooooooooo

shu-pku
živijooooooooo

ajforu
živijooooooooo

brodu
živijooooooooo

robiji
živijooooooooo

valkowu
živijooooooooo

septiki
živijooooooooo
živijooooooooo
živijooooooooo

gradu
živijooooooooo

gorilanpi
živijooooooooo

ivaninom starom
živijooooooooo

starom čibi što me vrbuje za zeta a ja neču
živijooooooooo

govnaru
živijooooooooo

rat bajkerima što zauzeše lanpu
živijooooooooo

bubnjaru što mi baci u ruku štapić i koji je potpiso
živijooooooooo

sad mi je muka
živijooooooooo

i koje sam zaboravijo
živijooooooooo

i malom od valkova
živijooooooooo

i svima koji čitate
živijooooooooo

i mojoj majci
živijooooooooo

i prijevozu od strane velikog precjednika
živijooooooooo

i optimistiku
živijooooooooo

i iliji koji nije mogo doć
živijooooooooo

i fleru
živijooooooooo

i tomiju gitaristi
živijooooooooo

i basisti
živijooooooooo

i debeloj od vtvja
živijooooooooo

i organizaciji vk ljeta
živijooooooooo

i snimateljima
živijooooooooo

i kolcima
živijooooooooo

i sisi
živijooooooooo


živijooooooooo
živijooooooooo

ko se nije skrijo magarac bijo , , ja sad ni baš nwe vidim dobro i nek
se naljuti kog sam zaboravijo, i zapostavijo. zori.

živijoooooooooživijoooooooooživijoooooooooživijoooooooooživijoooooooooživijoooooooooživijoooooooooživijooooooooo

10.07.2004. u 16:02 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Neki od glavnih krivaca


















Zivijoooooooo

Sponzori

Pizza Designs
Karšaj Servis
Septica
Mataković
Kameleon Reklame




Rekli su o nama:
"Vinkovci, Vinkovci selo u dva reda, izdaleka, izdaleka ko New York
izgleda..." MATA! na hr.soc.grad.osijek