< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Tko dođe na ovaj blog obavezno mora ostavit komentar! Thanks!!!!

O meni: Ja sam Tomo!!!! Rodio sam se 03.06.1993. u Sisku... Imam 13 godina i bavim se RUKOMETOM!!!! Treniram za Moslavinu. Imam curu...to bi bilo to!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ivana
Luxy
Mare
Paula
Bože
Denis
Pero
Saskia
Filip
Šimurda i Dino
Sabljak
Nina
Becky
Enna
Mijo
Tea
Marijina sestra
Kristina
Andrija
Mata
Zrinko

EVO MALO O MOJIM NAJ FRENDOVIMA:

Mare: Mare je moja-THE BEST FRIEND. Ona je dobra cura samo što mi kod nje smeta to što voli biti glavna ali uglavnom ona ja ZAKON!!!

Luxy: Luxy je moj-THE BEST FRIEND. On je legenda od čovjeka i dobro igra biljar. Ma on je LEGENDA i ZAKON čovjek!!!!

Marin: Marin je dobar prijatelj, dosta vjeran i uvijek će nekom pomoći. Inače njegov nadimak je Pumba, on je isto živa LEGENDA!!!!

Enna: Ona je jedna mala i otkačena cura. Voli se zajebavat i uvijek kad nije neko raspoložen ona tu osobu pokuša oraspoložit (nasmijat)!!!!

Saskia: Saskia je dobra cura!! Jedino je to šta se bavi KICK-BOXINGOM pa preporučujem da ju baš i ne zajebavate!!! Sve u svemu ona je baš ZAKON cura!!!

Paula: Ona je dobra i otkačena cura, zna nasmijat, ali mana joj je šta nekad stvarno zna bit dosadna.

Bože: Ja i Bože se poznajem još od vrtića. ja i on smo si jako dobri frendovi, Bože uvijek zna nasmijat i stvarno za njega nemam nikakve primjedbe!!!!! Zaboravio sam reć da je uvijek spreman pomoći.

Ivana. Inače za sve koji ne znaju ona je moja cura stoga no comment..... Sam ću reč da smo ja i ona zajedno već 9 mjeseci !!!kisskisscerekcerek

EVO KOJA SLIKICA:


Hosted by imgPlace.com



Hosted by imgPlace.com



Hosted by imgPlace.com

Riječi iz pjesme EASIER TO RUN:
Linkin Park

it's easier to run
replacing this pain with something numb
it's so much easier to go
than face this pain here all alone

somethin has been taken
from deep inside of me
a secret i kept locked away
no one can ever see
wounds so deep they never show
they never go away
like moving pictures in my head
for years and years they've played
if i could change i would
take back the pain i would
retrace every wrong move that i made i would
if i could
stand up and take the blame i would
if i could take the shame to the grave
i would
sometimes i remember
the darkness of my paast
bringing back these memories
i wish i didn't have
sometimes i think if letting go
and never looking back
and never moving forward so
there would never be a past
just washing it aside
all of the helplessness inside
pretending i dont feel misplaced
is so much simpler than change

it's easier to run
replacing this pain with something numb
it's so much easier to go
than face all this pain here all alone


Hosted by imgPlace.com




Hosted by imgPlace.com



Hosted by imgPlace.com

petak, 16.03.2007.

Nakon puno vremena......

Ja sam se sjetio napisat novi post!!!!nutnutwavewave
dugo vam nisam piso post pa bi ovaj trebo bit jako dugačak, al ak nebude dugačak onda neznam šta ću!!!
U proteklih 2 tjedna dogodilo se puno toga zanimljivo... Posvađo sam se tolko puta sa tolko ljudi tak da je stvarno bilo dobro. Posvađo sam se sa cijelim razredom i nisam sa nikim pričo samo sa Tenom, Mijom i Ivanom!!! To nije baš tak dugo trajalo zato što su svi drugi dan bili drukčiji pa sam se pomirio!! ali opet taj isti dan sam se posvađo sa naj frendicom, i drugi dan sam se pomirio!!
Pisali smo jako puno kontrolni... Pisali smo: POVIJEST: 2
HRVATSKI: 4
ENGLESKI: 3
ZEMLJOPIS: 4
KEMIJA: 5
BIOLOGIJA: 2
MATEMATIKA: 2
NJEMAČKI: 4
FIZIKA: 3
Najgore je bilo kad je bio roditeljski!!! Mama je došla doma i rekla je da nije baš zadovoljna, da ću ić na maturalac i da se malo primim učenja..
Idući tjedan imamo međurazredno natjecanje iz nogometa, mi igramo drugu utakmicu protiv 7c!!!
Imali smo županijsko natjecanje iz odbojke i bili smo zadnji...
U ovih 2 tjedna imali smo puno rukometnih utakmica i imali smo koju pobjedu i koji poraz!!!
Sad sjedim u informatici i Mare mi govori da pišem nešt bezveze samo da imate šta za čitat, al se meni neda pisat tak da je to sve šta sam vam danas napiso!!!
A sjetio sam se da mi je cura danas bila u bolnici na pretragama za koljeno i kaže da će dobit štake..nononono
Dobro je to šta će u subotu ić u kino da gledamo Slagalicu strave 3...
Ja možda neću ić jer idem na županijsko natjecanje iz rukometa u Lipovljane!!!!!!!!
Bok!!!wavemahwavemahwavemahwavemahwave

EVO MALO SLIKA:



Hosted by imgPlace.com



Hosted by imgPlace.com



Hosted by imgPlace.com




| komentari (18) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.