veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Tko dođe na ovaj blog obavezno mora ostavit komentar! Thanks!!!!

O meni: Ja sam Tomo!!!! Rodio sam se 03.06.1993. u Sisku... Imam 13 godina i bavim se RUKOMETOM!!!! Treniram za Moslavinu. Imam curu...to bi bilo to!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ivana
Luxy
Mare
Paula
Bože
Denis
Pero
Saskia
Filip
Šimurda i Dino
Sabljak
Nina
Becky
Enna
Mijo
Tea
Marijina sestra
Kristina
Andrija
Mata
Zrinko

EVO MALO O MOJIM NAJ FRENDOVIMA:

Mare: Mare je moja-THE BEST FRIEND. Ona je dobra cura samo što mi kod nje smeta to što voli biti glavna ali uglavnom ona ja ZAKON!!!

Luxy: Luxy je moj-THE BEST FRIEND. On je legenda od čovjeka i dobro igra biljar. Ma on je LEGENDA i ZAKON čovjek!!!!

Marin: Marin je dobar prijatelj, dosta vjeran i uvijek će nekom pomoći. Inače njegov nadimak je Pumba, on je isto živa LEGENDA!!!!

Enna: Ona je jedna mala i otkačena cura. Voli se zajebavat i uvijek kad nije neko raspoložen ona tu osobu pokuša oraspoložit (nasmijat)!!!!

Saskia: Saskia je dobra cura!! Jedino je to šta se bavi KICK-BOXINGOM pa preporučujem da ju baš i ne zajebavate!!! Sve u svemu ona je baš ZAKON cura!!!

Paula: Ona je dobra i otkačena cura, zna nasmijat, ali mana joj je šta nekad stvarno zna bit dosadna.

Bože: Ja i Bože se poznajem još od vrtića. ja i on smo si jako dobri frendovi, Bože uvijek zna nasmijat i stvarno za njega nemam nikakve primjedbe!!!!! Zaboravio sam reć da je uvijek spreman pomoći.

Ivana. Inače za sve koji ne znaju ona je moja cura stoga no comment..... Sam ću reč da smo ja i ona zajedno već 9 mjeseci !!!kisskisscerekcerek

EVO KOJA SLIKICA:


Hosted by imgPlace.com



Hosted by imgPlace.com



Hosted by imgPlace.com

Riječi iz pjesme EASIER TO RUN:
Linkin Park

it's easier to run
replacing this pain with something numb
it's so much easier to go
than face this pain here all alone

somethin has been taken
from deep inside of me
a secret i kept locked away
no one can ever see
wounds so deep they never show
they never go away
like moving pictures in my head
for years and years they've played
if i could change i would
take back the pain i would
retrace every wrong move that i made i would
if i could
stand up and take the blame i would
if i could take the shame to the grave
i would
sometimes i remember
the darkness of my paast
bringing back these memories
i wish i didn't have
sometimes i think if letting go
and never looking back
and never moving forward so
there would never be a past
just washing it aside
all of the helplessness inside
pretending i dont feel misplaced
is so much simpler than change

it's easier to run
replacing this pain with something numb
it's so much easier to go
than face all this pain here all alone


Hosted by imgPlace.com




Hosted by imgPlace.com



Hosted by imgPlace.com

četvrtak, 22.02.2007.

Jednostavno ga nema...

Ljudi nisam vam piso post čak DVA dana!!!!!!! Imam vam puno toga za napisat, pa se nadam da će vam se dat čitat da ne pišem bezveze...
Jučer smo u školi pisali Biologiju i bilo je totalno lagano, a mislio sam da će bit tak teško da ću dobit šubera!!!!!nutzujorolleyes Sa naj frendicom sam još uvijek posvađan, ona i je smo jučer pričali više nego do sad, ali ne dovoljno da bi se pomirili... Ivana je bila posvđana sa Marijom i jučer su se pomirile jer sam ja tak htio i bilo bi glupo da su posvađane, a one su si naj frendice od PRVOG razreda...thumbupthumbupthumbup
Jučer smo igrali utakmicu protiv BJELOVARA i jako smo dobro prošli!!! U Bjelovaru smo izgubili jedno 8 razlike, a tu kod nas smo izgubili 2 razlike... Nisam zabio ni jedan gol, al to mi nije tak bitno, meni je najbitnije da sam igro!!!hrvatskahrvatskathumbup
Danas smo imali MATEMATIKU i nastavnica je sve one koji su na polugodištu imali jedan pitala!!! Drugima je uzimala bilježnice i prvi pu je prozvala TENU i ona kaže: "Nastavnice ja sam prepisivala od Antonije zadatak sa ploče pa nisam stigla", moš mislit to je rekla sam da se izvuče!!! Drugi put ona opet prozove TENU i ona kaže: "Nastavnice šta mi trebamo radit u ovom zadatku, ja nisam sve razumjela" nastavnica se zdere na nju i kaže da je sve objasnila, a TENA opet: "Da ali ja nisam to razumijela" i rasplače se i nastavnica joj opet OPROSTI!!! Ta TENA je stvarno krava!!! Ona bi sve napravila sam da se izvuče da nebi dobila lošu ocjenu!!!burninmadmadheadbangburninmad
Pisali smo Kemiju i kontrolna je bila baš lagana i nadam se da ću dobit PET ili ČETIRI!!! Kada smo napisali kontrolnu DAVOR i JA smo pričali i onda smo morali mi zamijenit nastavnicu i obrađivat lekciju umjesto nje...koja glupost!!! U ponedjeljak pita mene i Davora zato šta smo pričali, a jajeca i Antu jer su se mačevali sa ravnalima. Pod Kemijom sam se posvađo sa Paulom zato što ona stalno želi pisat na jebenu ploču, a nemože niko drugi!!! Isto tako sam se posvađo sa Sandrom jer je cijelo vrijeme pod Kemijom kad smo mi morali umjesto nastavnice obrađivat lekciju ona nas je ismijavala i zajebavala nas!!!
Sutra pišemo Zemljopis!!! Luka mi je reko da kontrolna nije bila teška, a ak njemu nije bila teška onda nebi trebala bit ni meni. Iz Zemljopisa ću dobit 3 ko inače!! Sutr ću se najvjerojatnije pomirit sa Paulom i Sandrom, a za Mariju ću još vidjet!!! To bi bilo to za danas, komentirajte mi....pozzzzzz.....mahwavemahthumbupwave
Možda se zaleti koja slika!!


Hosted by imgPlace.com



Hosted by imgPlace.com



Hosted by imgPlace.com



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.