IvAnO BaLiĆ

12.03.2006., nedjelja

IPAK NEĆU ODUSTAT OD BLOGA

Ima dosta blogova koji su posvečeni meni, koje pišu moji obožavatelji i ovim putem bi se tia zahvalit svojim vjernim obožavateljima koji su uz mene "i kad gube i kad tuku"...nisam odusta od svoje web stranice, a nju neuređujem ja nego web dizajneri ljudi koji se razume u to...ja jedva znan tu nešto po blogu pa sam ga odlučia otvorit radi mojih lipih ljudi koji su uvik uz mene na svim utakmicama...oni su mi velika podrška i da nije njih nebi sigurno postiga ovako velik uspjeh, i nebi bia najbolji igrač svjeta u rukometu...tia bi nešto zamolit ove ljude koji neviruju da san to ja neka lipo neposječuju moj blog jer ja neman vrimena dokazivat niti imam toliko volje za pisat i objavljivat postove i slike da bi ih uvjerava svaki dan....ko viruje nek viruje ko neviruje neka ide svojim putem ja nikog neprisiljavam da dolazi na moj blog to je stvar izbora....pozdrav...voli vas Ivano

<< Arhiva >>