cvijet s raskršća-the kurffa?

you're sucks

Balerina
Djevojka u blue jeansu
A izgleda ko dama
Tu dok hoda
Tajanstvena i sama.

Image Hosted by ImageShack.us
hello!
mogla bi ja napisati posteka!
ukr:
ruka me uzasno boli,jedva sam dizala lopatu jucer(smijeh),a danas pisala test!koma!
u ned sam bila opet dezurna,otišla sam si nahranit konjeke ujutro,ne znam kak sam se opće digla,alo okeeej =)!
sve je bilo sjupach...
skul me zivcira i jedva cekam da odem na more =)
jucer sam se posvađala s mamom,jebemu..mrzim to,al sad je sve okej!!
E,da počela sam si opet sređivat My Book(bilj. u koju pišem sve pjesme,i one kaj nađem na blogovima i tak)mmm..sweet =)
ljudofi budite mi heeepiii..ouuu wiiiiiiiiiiwiiiiiiiiiiiiiiiiwiiiiiiiiiiiiiiii =)
luv ya-NOT!

Image Hosted by ImageShack.us

28.05.2007. u 17:03
° 13 thoughts of the world ° Print ° # °