cvijet s raskršća-the kurffa?

lutka s naslovne strane ....

lalallalallalalalaaaaaaaaa..........
ovo mi je bas najss pjesma;

*KAD SAM NASAMO S NJOM...*

Kad sam nasamo s njom
to više nije moja muzika
već neki daleki ton
hladan

kad sam nasamo s njom
ja nisam siguran što osjećam
kako bih nazvao to
ne znam

možda bezdan..

znači ovo je tren
kada čovjeku postane malo
kad u svemu što volim na njoj
nešto pofali

znači ovo je tren kad sve tuđe
mi izgleda slatko
kad sve ono što volim na njoj
više ne volim

kad sam nasamo s njom
to više nije moja muzika
kako smo došli
do tog zida

kad sam nasamo s njom
nema ničega u jedrima
polako napuštam brod
bez vitra

bez vitra..

znači ovo je tren
kada čovjeku postane malo
i kad u svemu što volim na njoj
nešto pofali

znači ovo je tren
kad sve tuđe mi izgleda slatko
i kad sve ono što volim na njoj
više ne volim
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

___________________________________________
___________________________________________


BOK!
kak ste kaj,boce jedne?
ja sam hepi....(to se vec zna...ouu weeeeeeeeeeeeeee)
jucer sam bila vani,igrali smo nogas...
al mi je bilo najbolje,kad smo ox(čitaj:oks) i ja sjedili na kljupici,i išli su neki cura i dečko,i kažem ja ox-u da zašlata curu,ovi me čuli(ko ih tjera da peru uši),lik se tolko zabuljil,da se spotaknul i skoro roknul,krklec se sa semafora počel smijat(i to je ustvari bilo smiješno,jer je popljuvo cijeli pločnik sa sokom)....hihihi..onda sam dobila s loptom u nogu,pa lea..ugl ubili su nas =(

hmm....ja sam htio ispričati priču o jednom čovjeku;
al necu...ugl.ja uvijek kad vidim tog čovjeka,ja sam sretna
zato kaj je uspio...

sta ja baljezgam...vazno da ja znam =)....
pa-pa

Image Hosted by ImageShack.us

12.05.2007. u 15:36
° 4 thoughts of the world ° Print ° # °