happy me...

07.08.2007., utorak

Nema naslova


Ne osječam se baš najbolje, neznam točno zašto... Zrak mi je nekako težak i olovan... Već duže ne nalazim radost u stvarima i ljudima koje volim, danas je nekako najgore...
Ovo je jedan od onih dana kada se sama sebi činim glupo, ali imam što za reći... Jedan od onih dana kada mi je glava prazna, ali mi se svašta mota po mislima... Jedan od onih dana koje sam trebala prespavat, ali to nebi znala da se nisam probudla, jelda?

...

"Lay beside me, tell me what they've done
Speak the words I want to hear, to make my demons run
The door is locked now but it's opened if you're true
If you can understand the me, then I can understand the you

Lay beside me, under wicked skies
Through black of day, dark of night, we share this paralyse
The door cracks open but there's no sun shining through
Black heart scarring darker still, but there's no sun shining through..."




- 20:37 - iznenadi me (15) - nemoj, papir ne raste na drveču. znaš?! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

tu klikni ako OŠ/NEŠ komentare

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

muka mi je od ikakvih dosadnih opisa...
pa tako mi je muka i od vlastitog opisivanja nečega...

-zašto je adresa bloga "balavica90" ?
zato jer mogu ja bacat neku pamet i neka svoja razmišljanja, i možda mogu zvučat pametno, ali sam još uvjek djete koje ne želi odrasti...

-zašto se blog zove "happy me" ?
zato jer sam ja jedna, u biti, sretna osoba, iako nemam sve što želim, imam sve što mi treba...
unatoč stvarima koje mi smetaju, imam opčenito pozitivan stav prema životu... ili se barem trudim da tako izgleda...


Free Image Hosting at <br />
www.ImageShack.us



ljudi koji mi nisu ništa skrivili ali ih ipak posječujem...

Black angel

Lady vampire

Gothic girl

Back from graveyard

Show no mercy

Amy

Blog jednog gotičara

--------------------------------

ostale karike iliti linkovi

ajd samo klikni i usreči me...


*(W)