srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Jedan mali slatki rozi blogec...PoSdRaF

Linkovi

Blog.hr
Dnevnik.hr
Forum.hr
Monitor.hr

EkIpA kOjU cHiTaM...thumbupthumbupthumbup
Labudica
Lucyhrvatskahrvatska
Unekhrvatskahrvatska
Lanahrvatskahrvatska
Veva
hrvatskahrvatska
Emma-cura iz Bronx_ahrvatskahrvatska
Maja

Volim i mrzim

VOLIM:
BRONX
frendove i frendice
Monu, Loru...
svoju simpu...
ljeto u Bronx-u

MRZIM:
umišljene glupe debilne ljude...
kad sam bolesna
kad nesmem van
.......itd............

utorak, 17.07.2007.

Maja i ja na bazenima...

Maja i ja smo se dogovorile da pemo na bazene oko dva sata.............thumbupthumbupthumbupthumbup
Dok sam došla doma oko jedan i trideset Emma me zvala da dojdem k njojnutnutnutnutnut
Maja i ja smo krenule prema bazenima......dok smo došlem do bazena otrčale smo u slačionu i presvukle se...................................dalje neču pričat jer nije za javnostwavewavewavewavewavewavewave

KI$$ svimahrvatskasmokinsmokinsmokinnutdeaddeadnjaminjami

Pozz mojoj simpatiji koja je na morucerekcerekcerekcerekcerek

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk



| Komentari (10) | Print | # |

ponedjeljak, 16.07.2007.

Mišljenje o frendicama i frendovima...

EMMAcerekcerekcerek
ona je dobra i o njoj mislim sve najbolje........................ali
ponekad je živčana zbok dečki jer je tak razljute kaj joj pukne glavamadmadmadheadbangheadbangheadbangpuknucupuknucu



MAJAcerekcerekcerek
ona je isto jako dobra i poštena.......................ali
ponekad je malo bezobrazna..........ipak ja nju nebi mjenjala ni za cjeli svjetnutnutnutnutwavewavewavewave



TEAcerekcerekcerek
ona je meni super ja s njom dobro slažem i užasno mi fali jer je na
moru i jedva ćekam da dojde u VARAŽDINhrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
A onda če biti party za TEIN i EMMIN povratak

ki$$ svima
mahmahmahmahmahmahmah



| Komentari (6) | Print | # |

Bok ljudi...

Pozz svim mojim frendicama i frendovimanutnutnutnutnutnut


Ujutro sam se probudila u četiri sata ujutro jer nisam mogla spavati
jer me boljela nogaeekeekeekeekeekeekeekeek
naravno boljela me jer sam jučer opala u goricama...........
Malo sam bila na kompu i odlućila sam se leči i probati zaspat...........
I zaspala sam oko deset do devet i za dvadeset minuta neko je
ludo zvonio na vratima ja sam tihim i umornim glasom rekla koje a on se zaderao POŠTAR.....
ja sam bila tako živčana kaj me probudilmadmadburninmadburninmadpuknucupuknucunamcor


Željela bi pozdravit sve svoje prijatelje:Maju B,Emmu,Teu i Nikolu koji su na moru sa svojim tatom i Mateom,Unu,Lanu,Ninu,Miloša,Mokija,Pećića kojeg stalno zezam i sve ostale koje poznajem.....................hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

I HTJELA BI POZDRAVITI SVOJU SIMPATIJU KOJU JAKO VOLIMcerekcerekcerekcerek

BRONX ŽIVI VJEČNO



| Komentari (3) | Print | # |

subota, 14.07.2007.

Bok ljudi...

wave mah Evo moj blog...nebreš bilivit...mislim ono ne...Emma i Maja skomajte me...onak...lolčina...smijeh...poglejte dizajn onak je totalno šmink...yes...dela bum slike...i tako...
ki$$
mah PoSdRaF iZ bRoNx-A wave



| Komentari (20) | Print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.