MY OWN PLACE

utorak, 13.06.2006.

ALI JA NEŽELIM REĆI GOOBYE........

NEKI JOŠ NISU SVIJESNI DA JE SUTRAŠNJI DAN ( OSIM ŠTO ĆEMO SE ZABAVIT na kvadrat,( da kate pivce i više od toga)) ujedno i dan "d"

mnogi su već napisali gotovo iste stvari koje ja sad pišem( duff,katica...ma valjda još neki)tako da vam se ovo više ni neda čitat!!!!!!!!

......ali ja vam samo želim poručit da ću vas nerado zaboravit; u najblažem smislu!!!!!!!!!
i da ste svi zakon i da vas volim svih svih......i MOLIM SVE LJUDE DA MI OPROSTE AKO SAM IH NA BILO KOJI NAĆIN UVRIJEDILA!!!

ZNAM DA SE OSNOVNJAK BRZO ZABORAVI.......!!!!!!!!, ALI NEĆE NEĆE!!!!
POGOTOVO-osobe zbog kojih bi mi se cjeli životni sistem promijenio: moje best frendice:
KATICA
NINČI
ADRIANA
ZRINKA
LESLIE

-- cjeli naš razred bi pozdravila :posebno-
"susjedu" alanu
majicu
davida
leandrkicu
jednog DIVNOG PIGYYYYYYYA
MA NAJVEĆI POZDRAV ................."CARICI -JASMINI IKANOVIĆ" -nju treba okrunit!!!
i naravno.......... Jetonu .......koji nas je stvarno ubio u mom leksikonu!!!!
pozzzzzzz i pussa svima!!

--pozdravila bi ljude van rezreda (sve) a posebno PANKERA MALOČU & ZRINKOLJUBCA..........ma i hollića( jebiga ...neda mi se sad ništa pisat u vezi veze)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
katija i sabina i iva ..... pussa!!! zakon ste!!
see ya ............pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
kisskiss ya all!!!!
rolleyes šmrc!!!
ak sam nekog zaboravila( a jesam )to je od depre!!zaliven

13.06.2006. u 20:46 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

start...i too

o meni

idem u oš. vladimir nazor(još kratko) jer sam 8 razred(8.b)
volim život,glazbu(skoro sve slušam; rock,jazz,pop,malo metal),zabavu....ma sve osim jjj. škole! moja naj boja je zelena i crna!imam zelene oči smeđu kosu!ma nije ni bitnooooooo zujo

o blogu

nadam se da će mi blog poslužiti kad ću imati viška vremena,pa da mi nije baš previše dosadno .......&...za još neke stvari!!!cerek
blog

blog


blog

blog


blog Layouts

blog Layouts


blog layout

blog layout


blog layout

blog layout


image hosting

image hosting

BAD TOUCH

You and me baby,ain*t nothing but mammals so let*s do it like they do on a Discovery Channel..........................Come on now...................thumbup

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Cursors