MY OWN PLACE

četvrtak, 01.06.2006.

hmm, težak je život

pa da stvarno je ponekad težak!!! naprimjer današnji bi dan najrađe izbrisla sa gumicom .....headbangmadheadbang
moram jurit u plesnu,(od 16 do 19) !!!!!
i kaj poslje......... niš......uništen cjeli dan!BLAGO ONIMA KOJI NEMAJ AKTVNOSTI, barem se možete sjesti na 20 min,
danas sam si sjebala matku sa onim retard. testom,najviše ću dobit 2 !!!!!burninmadburninmadpuknucupuknucu
ajde bok SREĆKOVIĆI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01.06.2006. u 14:39 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

start...i too

o meni

idem u oš. vladimir nazor(još kratko) jer sam 8 razred(8.b)
volim život,glazbu(skoro sve slušam; rock,jazz,pop,malo metal),zabavu....ma sve osim jjj. škole! moja naj boja je zelena i crna!imam zelene oči smeđu kosu!ma nije ni bitnooooooo zujo

o blogu

nadam se da će mi blog poslužiti kad ću imati viška vremena,pa da mi nije baš previše dosadno .......&...za još neke stvari!!!cerek
blog

blog


blog

blog


blog Layouts

blog Layouts


blog layout

blog layout


blog layout

blog layout


image hosting

image hosting

BAD TOUCH

You and me baby,ain*t nothing but mammals so let*s do it like they do on a Discovery Channel..........................Come on now...................thumbup

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Cursors