< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Evo za početak da se malo predstavim!
Ja sam Ines,imam 17 godina i živim u jednom malom ali lijepom mjestu koje nosi ime Oštarije.
Pohađam Srednju Medicinsku školu u Karlovcu i moj drugi dom je UČENIČKI DOM KARLOVAC.
Volim:druženje sa dragim osobama,stjecanje novih prijateljstava,slušanje dobre muzike (uglavnom rock),
sport (rukomet),brze motore!burninmad
Otvarajući ovaj blog želim upoznati nove prijatelje i nadam se da će vam biti ugodan boravak na mom blogu!thumbup

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Free Music

Free Music



Free Music

SVI NISU KAO JA

Pricaj nesto, sve mrtvo je
Zvjerke nam kradu noc
Iscijedimo prokleto cutanje
Zar mislis negdje poc.

Bice nam toplo, poljubi me
Smirimo duhove
Osjecam, strasno volim te
I ne dam nikome.

Moja najmilija
Svi nisu kao ja
Moja najmilija
Svi nisu kao ja.

Uz tebe mi nesto znaci sve
Vani hladno je
Nisi hrana za vjetrove
I velike snijegove.

Glupo je traziti sjecanje
Sto bilo, bilo je
Ne uzdisi, daj, zavuci se
Skrte su planine.

Moja najmilija
Svi nisu kao ja
Moja najmilija
Svi nisu kao ja.

Ne dam te i ne dam nikome
Ne dam te i ne dam nikome
Ne dam te, bas ne dam nikome
Ne dam te i ne ne ne ne ne ...

DIVLJE JAGODE




KAP PO KAP

-Jednom kad sretnes me, to necu biti ja
vec samo uspomene, mrve sjecanja
samo prazna bol, sad je ostala
prazna bol kajanja.
I sta radis ti, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.
-Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje.
-Jednom kad dani ovi
fino posive, ne zovi mene ti
i ne trazi me, hladno srce
meni dala si, hladno srce, ostani
I s kim sada si, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.
-Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje.
-I sta radis ti, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.
-Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje.

DIVLJE JEGODE




NAKON SVIH OVIH GODINA

Tebi je lako jer ti imas mene
a sta sam zato dobio
na kraju ces me ostaviti
e to bi i blesav vidio

Poneka ljubav mozda i vrijedi bola
moja i tvoja vise ne
jer ti si samo trag u pjesku
gorka brazda koja nestane

Danas otvaram oci
nakon svih ovih godina
niti ja voljeh tebe
nit' si ti mene voljela
samo stara navika
je ostala.

BIJELO DUGME




SVE JE LAKO KAD SI MLAD

Sve je lako kad si mlad,
Svako odjelo dobro ti stoji,
A svaka rana manje boli,
O da, o da, o da.

Sve je lako kad si mlad,
Lakse okreces ledja sreci,
Bas te briga s kim ces leci,
Krv i suze mogu teci.

Sve je bas lako.

O da, o da, o da.

Sve je lako kad si mlad,
Svako odjelo dobro ti stoji,
A svaka rana manje boli,
O da, o da, o da.

Sve je lako kad si mlad,
Lakse okreces ledja sreci,
Bas te briga s kim ces leci,
Krv i suze mogu teci.

Sve je bas lako,
Krv i suze mogu teci,
Krv i suze mogu teci.

PRLJAVO KAZALIŠTE






utorak, 08.07.2008.

da nebude baš sve monotono...

Pošto kod mene i nema baš nekih posebnih novosti o kojima bih mogla pisati,odlučila sam staviti nekoliko slikica od društva iz doma i škole!
Pa....pogledajte...



|Komentiraj 10| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.