BAJA Ni5,Ni6

ponedjeljak, 10.09.2007.

HAHAHA

zuboove slike ste vjerovatno vidjeli Vi kojima sam poslao mail, ali za one koji nisu dobili neka pogledaju šta znači kad se slika izreže!!! hahahahahazuboroflzuborofl

Misli se da je treba jebena
Image Hosted by ImageShack.us



Iiiiiiiiiiiiiii slijedi razočarenjecrycry

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • svirka, žene i rakija




    to smo mi

    luda ekipa navijača-portugal 2006

    K.U.D.-Sesvetska sela nakon kvalitetno odrađenog nastupa

    cimer fraj

    mi muški

    ja na spotu sa Mikulićem

Linkovi

  • Free Web Counter

    ovaj složeni mehanizam iliti mjeraČ, mjeri posjete na mom blogu,a postavljen je uz mukotrpan rad 19.05.2006 oko 19:30h

zajebancija


  • opasne trebe....

    prekraasnooo

    Brane među ženama

    pivo...

    Škender razmišlja kraj ovolike pive

    Put ka plaži

    mi na plaži-barcelona


    tu su slike, nadam se da nikog nisam uvrijedio, ako jesam neka mi kaže pa ću ih maknut
    Admin

    Evo Rokya- šta alkohol radiheadbang



    Nino!! ovo je za tebe...





    SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM LIKOVIMA I DOGAĐAJIMA JE SLUČAJNA



    ovdje idu komentari za koje me boli kurac: