BAJA Ni5,Ni6

petak, 29.09.2006.

dobro jutro

Evo da nešto napišem nisam dugo....


roflsmijehOvo što ću sad napisat sam naknadno dodaoroflhi hi hi hi hi
Danas sam čuo jednu foru za skurit Josipa Antunovića, inače poslovođu "vive"! Ja i on čim čujemo neku foru odma jedan drugog spalimo!
Ide ovako- ja:bok Josipe
on:ooooo di si rope
e sad ide onaj smišni dio
ja: šta misliš da si car ako si se rodio carskim rezom hi hi hi hi hiroflsmijehsmijehrofl

Danas ccijelo jutro pjevam od Škore "hej moja golubice bijela..." da je zaraza,je!!
Znam da mi je Škender rekao da on pjeva "kraj jezera jedna kuća mala..." ali to je bilo barem prije tri-četri godine!
Ja sam trenutno u Nsb-u i pripremam se za učenje,a baš mi se i neda! Sad se sjetih Darijine svadbe koja je bila u subotu, mogu reći da mi je bilo dobro, lagana zeka, plesanje i pijuckanje, kurac pijuckanje, lokanje!! Da, bilo je lokanjepartyparty
Još mi je najboljše kad smo ja i bebek jebali svirača, i to glavnog u bendu! roflrofl hA HA HA toliko da je frajer otišao od nas, jer nas nije mogao više slušat!!

U nedjelju kod Bunčića je isto bilo dobro, jer smo ovaj put bili pojačani sa; Tonkom, Ripićkom, Rajić Matejom i Ivom G. za one koji ne znaju govorim o sad već starijim curama iz kulturno umjetničkog društa Sesvetska Sela! Sad kad sam se sjetio Tonke, sjetih se i Ive! E Iva, samo da ti kažem da jučer nisam uzeo nošnju, ali sam je ostavio u plavoj vrećici, a tu sam nošnju zakapario, tako da je ne daješ nikom!!Da se vratim na nedjelju, popili smo barem 1/2L rakije, a cure barem po tri juice vodke(toliko sam ja nabrojao)! Sve u svemu bilo je dobro, barem meni, a kažu i cure isto!
Kad mi je Bela dala svoju E-mail adresu rekla mi je da joj ne šaljem perverzije! E sjebala serofl, barem ih je dobila 10-ak, a i škenderu sam poslao par za kojih znam da će mu se želudac okrenut!smijehsmijeh

Eto toliko od mene za tebe....

- 10:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • svirka, žene i rakija




    to smo mi

    luda ekipa navijača-portugal 2006

    K.U.D.-Sesvetska sela nakon kvalitetno odrađenog nastupa

    cimer fraj

    mi muški

    ja na spotu sa Mikulićem

Linkovi

  • Free Web Counter

    ovaj složeni mehanizam iliti mjeraČ, mjeri posjete na mom blogu,a postavljen je uz mukotrpan rad 19.05.2006 oko 19:30h

zajebancija


  • opasne trebe....

    prekraasnooo

    Brane među ženama

    pivo...

    Škender razmišlja kraj ovolike pive

    Put ka plaži

    mi na plaži-barcelona


    tu su slike, nadam se da nikog nisam uvrijedio, ako jesam neka mi kaže pa ću ih maknut
    Admin

    Evo Rokya- šta alkohol radiheadbang



    Nino!! ovo je za tebe...





    SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM LIKOVIMA I DOGAĐAJIMA JE SLUČAJNA



    ovdje idu komentari za koje me boli kurac: