Plesna škola Salsoteca

ponedjeljak, 09.05.2005.

Feliz Cumpleanos...

...para mi :)

Kao što su mi moje drage bailadorice zaželile:

Todo aquel que piense que la vida es desigual,
tiene que saber que no es asi,
que la vida es una hermosura, hay que vivirla.
Todo aquel que piense que esta solo y que esta mal,
tiene que saber que no es asi,
que en la vida no hay nadie solo, siempre hay alguien.
Ay, no ha que llorar, que la vida es un carnaval,
es mas bello vivir cantando.
Oh, oh, oh, Ay, no hay que llorar,
que la vida es un carnaval
y las penas se van cantando.


Obožavam dan kada je moj rođendan. Ne zbog poklona, dobrih želja i ostalih sitnica.

Volim rođendan jer me uvijek netko iznenadi. Netko me neočekivan nazove ili mi netko izgovori moju najskriveniju želju naglas...

Hvala vam svima, ljudi, i ja vas sve volim - ali posebno vas volim na svoj rođendan jer ste svi posvetili par minuta svog života baš na ovaj dan meni i time učinili da se osjetim posebno.

- 12:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>