Plesna škola Salsoteca

srijeda, 04.05.2005.

Christian Castro: Azul

Evo prijevod prekrasne pjesme koju svi znate...

AZUL

Azul ( Plavo)
Fue una mańana que yo te encontré ( Bilo je jutro kada sam te sreo)
Cuando la brisa besaba tu dulce piel ( Povjetarac je milovao tvoju slatku kožu)
Tus ojos tristes que al ver adore ( Tvoje tužne oči sam obožavao čim sam ih vidio)
La noche que yo te amé ( I noć u kojoj sam te volio)

Azul ( Plavo)
Cuando en silencio por fin te besé ( Kada sam te u tišini na kraju poljubio)
Azul ( Plavo)
Sentí muy dentro nacer de este amor azul ( Osjetio sam duboko u sebi da se rađa ova plava ljubav)
Hoy miro al cielo y en tí puedo ver ( Danas gledam nebo i u tebi mogu vidjeti)
La estrella que siempre sońé ( Zvijezdu koju sam uvijek sanjao)

Azul ( Plavo)
Y es que este amor es azul como el mar azul ( Ova ljubav je plava kao što je more plavo)
Como de tu mirada nació mi illusion ( Kao da iz tvog pogleda se rodila moja iluzija)
Azul como una lágrima cuando hay perdón ( Plava kao suza kada ima oprosta)
Tan puro y tan azul que embriagó el corazón ( Tako čista i tako plava da je opila srce)


Y es que este amor es azul como el mar azul ( Ova ljubav je plava kao što je more plavo)
Como el azul del cielo nació entre los dos ( Kao da se plavetnilo neba rodilo između dvoje)
Azul como el lucero de nuestra passion ( Plava kao sjajna zvijezda naše strasti)
Un manantial azul que me llena de amor ( Plavi izvor koji me ispunjava ljubavlju)

Como el milagro que tanto esperé ( Kao čudo koje sam toliko čekao)
Eres la nińa que siempre busqué ( Bila si djevojčica koju sam oduvijek tražio)
Azul, ( Plavo,)
Es tu inocencia que quiero entender ( Tvoju nevinost želim razumijeti)
Tu príncipe azul yo seré ( Bit ću uvijek tvoj plavi princ)

Azul ( Plavo)
Es mi locura si estoy junto a ti ( Moja ludost je biti blizu tebe)
Azul ( Plavo)
Rayo de luna, serás para mí ( Bit ćeš za mene zraka mjeseca)
Azul ( Plavo)

Y con la lluvia pintada de azul ( I sa kišom obojenom u plavo)
Por siempre serás sólo tú ( Zauvijek bit ćeš samo ti)
Y seremos para siempre ( I bit ćemo zauvijek )
Sólo amor, un gran amor ( Samo ljubav, velika ljubav)

- 16:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>