I'm not a bitch,I'm THE bitch!!

Ah,ta ljubav..

Ah..ljubav..moja prva ljubav bio je idiot..a zašto dečko ne može biti normalan,kulturan,onako malo zgođušan i da ima bar malo pameti u toj svojoj glavi??zujo Romantika i to sve.većina ljudi koje ja znam ne vole romantiku..to je meni baš slatko..valentinovo je baš romantično..ja sam za to valnetinovo jednom napisala simpatiji pismo i nikad više..a neću se ja tu sramotit svake godine..A mrzim kad dečki udaraju cure..bangto stvarno mrzim..isussSSee..kak se ja onda naživciram..uglavnom su sve moje ljubavi završile neslavno..dvije propale veze i to ti je to..onaj manijak kojeg sam na ljeto upoznala me još uvijek progoni..sad bi ljudi rekli;ljubav na prvi pogled...I još sam solo..ne treba mi baš toliko taj dečko..iako je ljepši život s nekim kog voliš..al..valjd će i meni doć onaj pravi..thumbup

25.03.2007. u 16:30 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve o životu pomalo bahate cure..(tako kažu..)..Uglavnom..vidit ćete sve..PuSsaa..i komentirajte...plizzzz..

Linkovi

http://www.biciklistica.blog.hr-Ninin novi blog..sa jakooo fora dizajnom!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
http://www.coolblesacha.blog.hr-Dijanin prvi blog..jako fora postovi..a i dizajn je dobar..thumbupthumbupthumbupthumbupsmijehsmijeh
http://www.dirtypunx.blog.hr-Bastijev blog..totalka je pankerski..onako mračan...zujozujoludludnamcornamcorblablablablasmokinsmokinsmokinsmokinbangbangnononononononono
http://www.nora000.blog.hr-Norin blog..kaže da će ga brisat..NEMOJ!!!!nononononononononononononamcornamcornamcor

Me,Myself And I..

Ja sam Marija..neki me zovu Mare..naj frendica mi je Ninacha..jako je LOLim.cerekcerekkisskissmahmah.Volim pjevati,plesati..zezati se..i tako..dobre su mi i Dija,Barbara K.,Barbara J-G,Andrea,Nora,Ana..itd..Veliki pozz i dečkima..wavewavewavewavewavewaveMAteu,Goranu,Ervinu,Robyju. i ostalima s kojim se držim...ma,ki$$ cijelom razredu!!!kisskisskisskisskiss 6.b RULES!!!!!!!!!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup