I'm not a bitch,I'm THE bitch!!

Škola..i sve što ide uz nju..

Joj...e..mrzim te šprehe oko škole..i nije da je baš mrzim..samo da nema matematike!!!! JOJ...MRZIM TAJ GLUPI PREDMET!! nonoTOLIKO JE TEŽAK DA TEŽI NE MOŽE BIT.ludludludludlud..UŽASNO ME ŽIVCIRA TA MATEMATIKA I SVO TO RAČUNANJE!!!!burninmadburninmadburninmadburninmad Sad znate da matematiku istinski MRZIM kao predmet.A volim...hm..hrvatski možda..da..hrvatski je ok..i tjelesni je dobar,naravno..ok je i engleski..Ne volim ni prirodu,glazbeni,povijest,zemljopis..Markira se sa zadnjeg sata..i to sa engleskog.. a na tom satu je uvijek stresno,bučno..čisti horor!! Zamisli,markirat sa takvog sata..ionako imaš osjećaj ko da nisi na nastavi..i onda još zvoni..profa ode...i iskoče muški lijepo kroz prozor.Pa ako je nastava gotova,valjda se izađe kroz VRATA..IsUsSSe....Pod odmorima mi je u zadnje vrijeme tak dosadno..samo se negdje šećem..neznam šta ću sa sobom u tih 5-15 minuta..lutam po školi..i tako..sa nastavnicima se ne svađam..pod povijesti se jedino podigao ton..ona na mene,neću se još ja derat na nju..Ne prepisujem i ne švercam se pod testovima..bojim se da me ne uhvate..ah..šta ću..uskoro idemo na ekskurziju u Lonjsko Polje..Uf..al dobro..jedva čekam!! thumbup

24.03.2007. u 16:56 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve o životu pomalo bahate cure..(tako kažu..)..Uglavnom..vidit ćete sve..PuSsaa..i komentirajte...plizzzz..

Linkovi

http://www.biciklistica.blog.hr-Ninin novi blog..sa jakooo fora dizajnom!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
http://www.coolblesacha.blog.hr-Dijanin prvi blog..jako fora postovi..a i dizajn je dobar..thumbupthumbupthumbupthumbupsmijehsmijeh
http://www.dirtypunx.blog.hr-Bastijev blog..totalka je pankerski..onako mračan...zujozujoludludnamcornamcorblablablablasmokinsmokinsmokinsmokinbangbangnononononononono
http://www.nora000.blog.hr-Norin blog..kaže da će ga brisat..NEMOJ!!!!nononononononononononononamcornamcornamcor

Me,Myself And I..

Ja sam Marija..neki me zovu Mare..naj frendica mi je Ninacha..jako je LOLim.cerekcerekkisskissmahmah.Volim pjevati,plesati..zezati se..i tako..dobre su mi i Dija,Barbara K.,Barbara J-G,Andrea,Nora,Ana..itd..Veliki pozz i dečkima..wavewavewavewavewavewaveMAteu,Goranu,Ervinu,Robyju. i ostalima s kojim se držim...ma,ki$$ cijelom razredu!!!kisskisskisskisskiss 6.b RULES!!!!!!!!!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup