<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }
< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

cool, otkachen...iz našeg teen života tri ludache-Emy, Peaggy i Amy

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
pisat ćemo blogache koje chitamo...

Photobucket

O NAMA...

Amanda-Amy

Image Hosted by ImageShack.us

*otkachena ludacha.
Emanuela-Emy
Image Hosted by <br />
ImageShack.us

*jednostawna sportska ludacha.
i... Petra-Peaggy(chita se Pejdži, tako ju mi zowemo, hehe)
Image Hosted by ImageShack.us

*josh jedna luda ludacha. Crazy girl.
daljnje-u izradi...


Create Yours @ NackVision

Ime:
-Amanda
-Emanuela
-Petra
NAdimci:
-Amy
-Emy
-Peaggy(chita se Pejdži)
Datum rođenja:
-7.7.1992.
-25.7.1992.
-18.8.1992.
Godina:15 nut
Mjesto stanovanja: Split dead
Hobi: skatebording, rolanje, druženje s frendovima... zujo
Volimo: Sve i svašta belj
Ne volimo: Teško je to reć yes
Omiljeno jelo: pizza njami
Omiljeno piće: cola party
Naj boje: crna, ljubičasta, crwena, plawa...




Neke nashe frendice(i njihowe osobine...)
M!@
Image Hosted by ImageShack.us

ImageShack.us"/>

*pa...
Mia je ok curka. Zabavna je. Samo kaj je malčice umishljena, al ona je dobra, cool. otkachena.

N!kol!na
Image Hosted by ImageShack.us


*a, slatkica. malko umishljena. al dobra. nismo se bash druzhile s njom tako da...woli ruzichastu. Šminkerica.

M@te@
Image Hosted by ImageShack.us

*ludacha...cool je. zabawna. I shta da wam kazhemo o njoj?! slatkica.

S@nj@
Image Hosted by ImageShack.us

*ona je full dobra, normalna. Nea shta.
@ndre@
Image Hosted by ImageShack.us

*shta reć nego prezakon jednostawna cura. sporstki tip.

Lily

Image Hosted by ImageShack.us

*supach je. zakon jednostawna curka.

Swašt@



sve za vaš blog

ewo malo mjuze...=)...Avril-Hot.


Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 25.05.2008.

Evo opet ja!!

Peaggy:

Evo mene!! Dakle da počnem pisat novi post. Ja evo ovdje sjedim u pidžami i žderem čips kojeg sam posudila od Ive. Ok. Kojeg sam uzela od Ive. Ali malo me čudi to šta sam ja već u pidžami!!!!To mi je posve čudno!! To je možda zato šta mi je Dorijan obećal da će zvat ali nije!!! Evo ja već par sati ležim na krevetu i surfam po internetu!!! Ali od njega ni traga ni glasa, ja naravno kraj sebe imam i telefon i mobitel u slučaju da me nazove, ali… Ma s tim se ne trebam zamarat. Jelda?! Ali šta ako… … šta ako on sad gleda neki super film u zagrljaju neke druge!!!! Dal bi me to trebalo zabrinjavat?! Ja mislim da bi!!! Ma evo šalje mi poruku!! Toooooooooooo!!!! Piše zadaću jer bi inače dobil jedan… Ma, joj on me je sjetil da ja imam matku i hrvatski za napisatroflludbangcryheadbangmadpuknucublablanonono!!! Aaaaaaaaaa!!! Bok!! hrvatska

- 19:47 - Komentari (19) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.