Kad ste već tu provjerite i ovo:
The Boss
Backstreets
Lucky Town
Gibo
Oliver

utorak, 18.10.2005.

Svirajte noćas za moju dušu

Ja ću da skitam, ja ću da pitam,
Ja ću da ostarim.
Al' neću naći ženu i druga,
Tebe da prebolim.




"Dirichletov teorem kaze da ako u razredu ima više od 12 učenika, barem dva će biti rođena u istom mjesecu; a ako ih ima više od 31, da će barem dva biti rođena na isti dan..."



Već više godina za redom, u ovo vrijeme na današnji datum, sam sa sobom odigram jednu posebnu igricu... Malu igru pogađanja; Ono što već šest uzastopnih godina pokušavam pogoditi u ove večernje sate jeste točno vrijeme... sat, minute i sekunde... "Ta pogedaj na sat", rekli biste vi, malobrojni namjernici ili slučajni čitatelji....

Ipak,ta moja mala igrica je malo kompliciranija od toga. Ono što pokušavam pogoditi jeste točno vrijeme nečega što će se desiti poslije ponoći. Nečega što je u zadnjih šest godina konstantno i uvijek se desi... i uvijek u otprilike jednako vrijeme, različito samo u sekundama....

Svake godine, uz trunčicu sumnje da će se to opet desiti, imam neopisivu slutnju, da ću one godine kad pogodim točnu minutu i sekundu, uspjeti saznati ili dokučiti razlog, razlog zašto ta poruka dolazi uvijek prije svih ostalih, u prvim kalendarskim trenucima sutrašnjeg dana. Da ću saznati da li je to kombinacija dobro podešenog podsjetnika, nesanice i laganog sna... ili nešto mnogo više...

Već šest godina za redom, na današnji dan, igram malu igricu, ishodu koje se istovremeno radujem i strepim od njega...

Kazaljke moje intuicije, još uvijek u nadi i strepnji, ove godine su se zaustavile u "00:01:47"...

Neka igre otpočnu!

"Rođendanski paradoks govori, daje šansa da se u prostoriji u kojoj ima više od 23 osobe,nalaze bar dvije osobe rođene na isti dan veća od 50 %, usprkos svim matematičkim očekivanjima i relacijama"

Ulica pusta, tragovi naši
davno su nestali


Boss Oliver- Svirajte noćas za moju dušu


- 20:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

U jednoj rečenici
There's one thing I know for sure girl, I don't give a damn for the same old played out scenes
I don't give a damn for just the in-betweens,
....
Every fool's got a reason
for feelin' sorry for himself
And turning his heart to stone
Tonight this fool's halfway
to heaven and just a mile outta hell
And I feel like I'm comin' home

...tell me who i see
when i look in your eyes
is that you baybe
or just a brilliant disguise...
...I want to know if it's you
I don't trust 'cause
I damn sure don't
trust myself..

moj pogled na svijet na jedan drugačiji način