UploadCentar.com :: besplatni upload slika

utorak 01.01.2008. 14:22

Novo Leto

UploadCentar.com :: besplatni upload slika
Bokaaaadž! I eto, jučer bijaše nova godina. Pa, sretna nova godina!!! Ve baš gledam reprizu Lord of the rings, return of the king. Stari me nije zbudil na vreme kaj ga od početka gledam. I tak. Jučer smo ja i mato oko pol 12 išli do kretenkija da se opskrbimo, jer posle nije delal. I onda smo to išli kod njega ostaviti. I tak sam onda oko pol ili dvajst do 7 krenul po mateka. Prvo smo kod njega bili jer je trebal filip dojti, al je onda rekel da nas čeka kod kretenkija pa mu je mato rekel nek dojde do metssa. I onda smo krenuli. Slavili smo u vukijevom stanu, tam blizu vojarne. Nismo baš znali de je to, pa su poslali magdu po nas. I onda smo došli, i tam su bili: ella, sara, mia brkić, magda, martina, gala, ja, mato i filip. Posle su došli i anja penić kojoj je bil rođendan, i klara. I tak. Bilo je kul. I onda su one dišle, pa smo mi puštali muziku glasno i plesali. I dok je bilo negdi pet do, svi smo si v čaše natočili bambus da dočekamo novu godinu. I onda se na hrt1 prikazala vura koja odbrojava pol minute, i dok je došla na 15 smo si skandirali, i sretna nova godina, i spili bambuse. Ou jea! I onda sam išel van malo kaj pustim raketicu i kaj petarde spokam. I tak. Pa smo još bili tam v stanu, pa su magda i mia išle doma pa sam s njima išel. I onda sam tak po putu pil bambija, i dok sam došel doma nisam imal ključa. Pa sam jednu vuru pred kućom bil. I onda sam išel do matijaca i njih kaj mi matijac ključa da. Pa sam tam malo bil. Pa sam išel doma. I tak je prešlo. Kul je bilo. Mda. I v četvrtak mi je rođendan. Kul. Mda. Sretna vam nova 2008 godina! Aj bok!

- Komentiraj (3) - Isprintaj - #