UploadCentar.com :: besplatni upload slika

ponedjeljak 16.04.2007. 12:52

Krčma kod Svrtana

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Oj! Bil sam v petak v austriji. Šopping. Ou jea smijeh. I kupil sam si karirane starke! zakon su! A v subotu v jutro sam krenul v Vukowar na prvu pričest od jenog Stjepana. Prespaval sam tam i v nedelju je bila prva pričest. Mda. I počela je škola i pisali smo danas matku. Znam da je prvi dan, al smo se dogovorili kaj pišemo odma posle praznika. A prazniki su bili odlični! Zakon! Na trnavi il v gradu.. ZAKON! pogotovo na trnavi i na vuzmenki na trnavi. Ou jea! i ubrzo će i firma. Kupil bum si laptopa. Mda. Jer of šteka. Mda. A kum mi je bratić. Mda. I ve žerem pizzu z kropeka i igram biljara z bektijom prek icq-a. Mda. Iiiii promjena imena! nismo već kućna radionica kretena neg smo ANTIKEFA! Ou jea. i ima dva nova filma. Potresna priča o bari i humoreska o golubu Periju. Mda. I to je sve. Evo vam za kraj moje starke i jen filmek od gitaka. Preporučam vam da idete na ovu stranicu i poglednete sve filmeke od gitaka.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- Komentiraj (23) - Isprintaj - #