UploadCentar.com :: besplatni upload slika

petak 23.03.2007. 14:13

Ankin dnevnik

Dragi dnevniče!

Da ti znaš kako sam se ja bila vozila sa sestrom u stričevoj trokolici suze bi ti navrle na oči od jada. Bila sam da sam bila sa sestrom i onda je došo striko da nam posudi trokolicu. Vozile smo se i vozile dok se nismo srušile i pale u blato črno.
A kad sam došla doma majka mi je bila pijana. Nešto je suludo govorila i pričala. Skoro me zatukla. Ali nije. Srećom, tu je bio moj djed koji joj je dao nekve čudne tablete. I odmah je pala u komu i ošla u bolnicu. Ja sam čekala u kući da dođu nalazi da vidim dali je mrtva ili na samrti. Ali je bila živa.
Djed mi je za božićno jutro dao šamarčinu jer sam mu popušila sve cigare. Nisu bile baš nešto. Meni su najbolje one koje moj unuk prešverca iz slovačke. Znam ih popušiti i dvadesetak na dan. Ali tada padnem u komu na tri dana. I ne znam kako, ali uvijek se probudim na krovu susjedove kuće u klaunskoj odjeći.
I tako prođe božić i dođe nam nova godina ili kako je lokalno nazvana prižgano leto. Bilo je veoma zabavno. Prvo sam koli sedam večerala zapečenu kruzu na toplom mleku. Za prste polizat. Onda sam se koli devet našla s prijateljicama. Bili smo vani sa mojom bakom. Ona je ukrala nekoliko cigari od djeda pa smo se napušile ko krmače. Baka je uzela i nešto domaćeg vina koje djed pripravlja. Uzela je i džepnu votku i ponešto njezinog ''houm mejd'' koktela. I, naravno, nešto domaće rakije. Bila je pijana kao majka. Trebali smo je odnijeti doma. Malo mi ju je žao, jer sada neće moći vidjeti tradicionalno žrtvovanje janjeta pet minuta prije nove godine. To joj je najbolji dio. I tako smo mi žrtvovali janje bez nje. Onda smo se, kao i obično, namazale krvlju i plesale tradicionalni ples pozdrava novoj godini okolo vatre. I napokon je došla nova godina. Nadam se da će mi ova godina biti išće bolja nego prošla. Odlučila sam da se u novoj godini neću više napušit ko svinja.
Dragi dnevniče, danas sam se napušila ko svinja. I opet sam se probudila na susjedovom krovu u klaunskoj odjeći. Majka i baka su se napile, a djed i moj otac su isto pušili cigare. Djed je nabavio neke nove cigare koje su u eksperimentalnoj fazi pa ih je dobio jeftino. Porijeklo je nepoznato.
I tako sam provela svoje zimske praznike. Javit ću ti se za uskrs ili kad već. Ma zaboli me.

- Komentiraj (38) - Isprintaj - #