UploadCentar.com :: besplatni upload slika

ponedjeljak 09.10.2006. 13:55

ko ovog naslova pročita je riba

Image Hosted by ImageShack.us
Oi! Bijah ja u subotu u gradu purgera! Ne, ne u budimpešti nego u Zagrebu! Bil sam prvo tam f importane galeriji pa sam tam v gradu videl nekšne hari krišnare, i posle sam išel v kineski restoran! Baš zakon! Kaj je se fino! I posle sam išel u zološki vrtt. Tamo sam vidija i uslika životinje. Nije mi se dalo deti slike životinja pa ve vidite tu gore mobitela. To je moj mobitel kojeg mi je dora vadlja poznatija pod pseudonimom maslačak dala/prodala/posudila. Trebal sam se z njom najti v 7 kod hrasta, a još nisam znadeo da idem v zagreb. I onda sam došel doma v 9, pa mi je mato rekel kaj dojdem kod židovskog, a tam nikog nije bilo. Koji papak! i onda sam dišel doma, a maslačak je dadeo mobitel njemu, pa mi ga je on dadeo na misi. I onda sam se oko 2 sata našel s maslačkom jer mi je falio punjač. I onda sam da sam napunio mobitel. Dobar je. Najčešće. Sretni dani kruha! Aj bok! OI!

- Komentiraj (6) - Isprintaj - #