UploadCentar.com :: besplatni upload slika

petak 02.06.2006. 20:09

predstava

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Oi! Ovo su slike posle prectave. Ve idem govorit ispočetka o celom danu. Ovak: F četvrtak smo imali popodne školu. Išel sam z Matekom na dop z hrvackog kaj si Mato ispravi i dobil je 5. Onda je Mato dišel jer ima opravdano zbog prectave. Ostale satove se normalno osim tjelesnog na kojem su cure vani našle sljepića z drezanom glavom kojeg je valjda domar zatukel namcor. Na hrvackom smo čitali prorok od Halil Džubrana smijeh. Na povjesti je govorila o državnom na kojem su ovi globovci išli, a na fiziki smo nekaj prezentirali i Mato je došel (sam na taj sat) i imal bum 5 z fizike! Kulj! Dok sam došel doma tata mi je rekel da je poplava f podrumu f 2. i 3. prostoriji, pa sam bubnjeve del v 1. prostoriju. Mixeta i zvučniki su na sigurnom. No, i malo posle sam krenul i zel sam si fotića kaj nekaj slikam. Dok sam došel bilo je malo rano pa sam tam čekal. Predstava je počela. Baš je zakon i smešna! Mato, Marčo i Jurjević su glumili 1., 2. i 3. seljaka. Između scena su svirali, a posle su glumili. Nisu baš dugo glumili, al su bili dobri, svaka čast. Svadili su se oko zlatice (peneza). Mato je većinom govoril - moja je! prvi sam je opazio! Marčo - moja je! prvi sam je podigao! jurjević - moja njiva, moja zlatica! Jurjević je bil smešni jer je sam to ponavljal smijeh. Posle ih je kralj Gordogan ubil. ovak je bila postava: KRALJ GORDOGAN - Davor Dokleja, TINATIN - Mario Jaksic, DVORSKA LUDA - Tilen Pigac, DVORSKI CUPAC OCIJU - Davor Poljakovic, DVORSKI REZAC USIJU - Mario Zelenbaba, ODAN - Jelena Vugrinec, LUNA - Tasjenka Strek, PRVI SELJAK - Matija Bogdan (el. gitara - Istina s greskom), DRUGI SELJAK - Martin Bogdan (saksofon - ex H5N1), TRECI SELJAK - Petar Jurjevic (bas gitara - Istina s greskom), VITEZ - Alen Barbic, BIJELA - Karolina Horvat, TIBELICA - Anita Posaric. i Jakšić je dobro glumil. Kaj je smešno govoril smijeh. Na kraju su si pokrepali a Gordogan je ostal sam. Posle prectave smo vani čekali Marčija, na vrhu možete videti slike. Posle su Marčo i ovi dva došli i uslikao sam ih, što isto možete vidjeti na vrhu. Tam sam bil nutri z Matekom i žderal sendviće, a posle sam moral doma. Bilo je baš zakon!
Danas sam trebal iti v 9 v školu al je bilo tmurno vreme i mislil sam da nebu toga. F 12 sam išel pisati AQA testa za engleski. Ništ skoro nisam znal! smijeh. Za sastavak koji je bil dio testa smo trebali napisati zakaj je naš glavni grad dobar. Tam sam napisal da je poznat po sirevima i nekšna sranja smijeh. F 5 je bila priredba. Mene su prozvali kaj si dojdem po nagradu (a bil sam zadnji ili predzadnji na županijskom z biologije) i opče nisam znal kaj sam dobil jer sam vani bil smijeh. Sutra je koncert v Mihovljanu. Sviraju Zadruga, Debeli precjednik, Erotic Biljan & His Heretics, Diverzija, Motorno ulje, Bud Spencer i Najveribest. Upad je 25 kn i valjda idem. I skužil sam kaj na blog.hr ima dok pišeš posta kaj odabereš kategoriju. Niti neznam za kaj to služi. F zadnje vreme non-stop nekaj slikam z digitalcom. Kupil bum si ga za firmu. To mi je tak zakon slikati! Kako je dugi post! Zakon! Ajd bok! OI!

- Komentiraj (16) - Isprintaj - #