UploadCentar.com :: besplatni upload slika

ponedjeljak 08.05.2006. 14:25

koncert

Image Hosted by ImageShack.us
Oi! F subotu je bil koncert. Svirali su BulletProof, True To The Cause, Stronghold i još jen bend z čakovca. Mato je došel po mene f 8 i onda smo krenuli. Prvo smo bili tam vani z Lesarom, Marčijom i Zvonarekom, a posle smo išli nutra. Prvi je sviral jen bend z čakovca koji nema imena a vokal se zove Max. Nije bilo metače. Tek na BulletProof-u je počela metača.Dok je tek počela ja sam odma završil na podu i tam sam bil oko 10 sekundi. Nisam ništ osjetil zijevsmijeh. Jen tip si je rit spotrl f metači i onda su ga drugi tipekovi zdignuli. Posle njih su bili Stronghold. Na njima su se sam metali ovi veči skinjare i hardkoraši. Ja sam f 15 do 12 trebal iti doma i nisam videl zadnji bend True To The Cause. Mda. Ajd bok! OI! mahwavesmijehpartyroflnutzujo

- Komentiraj (16) - Isprintaj - #