UploadCentar.com :: besplatni upload slika

ponedjeljak 01.05.2006. 20:09

đurđevačko drvo je bolje od korejske električno-aukustične harfe

Image Hosted by ImageShack.us
Oi! Dugo nisam napisal posta. Mda. Danas je 01.05. - rođendan od mojeg tate i dan nerada, praznik rada il kak se več to zove. Ve sam baš čul kaj je voda f trnavi pa sam išel micati stvari z podruma headbang. Sutra pišemo povjest. trebamo se nafčiti 44 stranice! TO NIJE NORMALNO!!!headbangheadbangheadbang. Nafčil sam se tak-tak i neznam kak bum napisal. Jaaaaj! I f četvrtak pišemo matematiku! Jedva čekam praznike! Ovi proljetni prazniki nisu bili dost. Tak mi je dosadno! več 4 dana pada kiša! puknucu. Neda mi se več ništ pisati i neznam kaj da pišem. Del bum spota od flogging molly - đrankn lolbajz. Mda. Ajd bok! OI! wave

- Komentiraj (7) - Isprintaj - #